Скарги на мобільного оператора "Kyivstar" почастішали – клієнти зазначають, що компанія знайшла нові способи заробити на довірливих людях, при чому схему навіть не одразу вдається розпізнати.

Про махінації "на рівні закону" розповів на сторінці у Facebook Юрій Божко. Починалося все з мізерної суми – 35 копійок, саме така вартість послуги ді-джингл.

"Це коли вам телефонують і замість гудків слухають якусь дурнувату мелодію Лободи, Монатіка чи іншої попси, що гасає по московії із гастролями. Нагадаю принагідно, що Kyivstar викуплений мордорським "Білайном" вже давно. Цю послугу вам підключають без вашого відома при переході на новий "більш вигідний тариф". Точніше там шось написано дрібними літерами, як колись у договорах кредитних спілок - фінансових пірамід, про те що ось тут додаткові умови бла-бла-бла.... Справа в тому, що про підключення цієї послуги, вартістю 35 копійок, ви можете і не дізнатися. Ну СМС не прийшла, ну вибачте, ну технічний збій (насправді ні)", - пише Юрій.

Користувач додав: таким чином вас обкрадають, підключаючи сумнівний сервіс, про який ви навіть не просили. Звісно, перший місяць все безкоштовно, а потім з клієнтів беруть по максимуму.

"Адже про те, що ви маєте право відмовитися від цієї платної послуги після закінчення її безкоштовного терміну - вас не повідомляють. А тепер ще раз - увага!  Коли ви поповнюєте рахунок за користуванням якимось пакетом послуг, то в першу чергу з цієї суми знімають оті ж таки 35 копійочок. Коштів для поповнення пакету вже не вистачає. І включається тариф 10 (3,5,7 - не важливо) грн на добу. І, звичайно Kyivstar вас про це не повідомляє!!! А навіщо? Ви, як лох, платите 10 грн на добу, а через тиждень, наприклад, вам приходить СМС, мовляв, агов, у вас грошей немає, поповніть рахунок!", - скаржиться він.

Іншого виходу, як заплатити, немає. Але якщо спробувати відключити послугу, то вас закидають повідомленнями на зразок "технічний збіг" і тому подібне:

"Та навіть Остап Бендер не вигадав би кращої!!! Якісь 35 копійок дають шахраям шалені статки!!! Замість того, щоб один раз поповнити рахунок, ви поповнюєте двічі протягом місяця! Шкода, що на нашому ринку є обмежена кількість мобільних операторів та пропозицій мобільного зв'язку".

Після цієї скарги представники компанії попросили Юрія "описати ситуацію" у приватному повідомленні – можливо, не хотіли виставляти на широкий загал. Та він відмовився, мовляв, все вже давно пояснив, додати нічого.

Дивіться: як українців заманюють новими аферами у мережі

Нагадаємо, стільникові оператори приготували українцям радикальні зміни. Як повідомляв "Знай.ua", оператори грабують українців за схемою Міноборони. Також "Знай.ua" писав, клієнти масово відмовляються від "Київстару".