Напевно, ви не будете здивовані тим, що мобільний оператор "Київстар" вкотре викликав масу гніву з боку своїх користувачів.

Як повідомили в мережі, 27 вересня значна частина користувачів оператора почала скаржитися на постійні проблеми з мобільним інтернетом і зв'язком. Цікаво, що ця проблема стала загальною для мешканців Києва, Сум і Дніпра.

користувач

Після того, як стало відомо про неполадки оператора в мережі відразу ж почали з'являтися гнівні коментарі в сторону мобільного оператора, які люди розмістили в Facebook.

Як додали українці:

"Не знаю, що там з 4G, але у мене сьогодні в Сумах взагалі ніякого" G "немає", "В Києві на Печерську на деяких номерах КС пропав мобільний інтернет. При перезавантаженні телефону на секунду з'являється і зникає ".

У свою чергу жителі Дніпра написали:

"З ранку взагалі немає інтернету (ні 3G, ні 4G) в Дніпрі, у Вас там все нормально?".

Що ж на це відповідає компанія?

На даний момент відомо, що в техпідтримці мобільного оператора сказали про те, що в ситуації з Києвом, швидше за все, ведуться технічні роботи. Що ж стосовно інших міст, то поки інформації про це немає.

користувач

А що ви думаєте з цього приводу?

До слова, нещодавно більшість мобільних операторів перейшли на новий "календар" – вони змінили стандартні тарифні плани на 28-денний облік.

За фактом таких раптових змін вже розпочали розслідування в Антимонопольному комітеті.

користувач

"Мобільні оператори мають право відповідно до норм законодавства міняти вартість тарифних планів, заздалегідь попередивши про це абонентів. Однак підвищення плати шляхом зміни розрахункового періоду багатьом, хто поскаржився, здається непрозорим, неправомірним і недостатньо зрозумілим",

- прокоментувала державний уповноважений АМКУ Марія Процішен.

В комітет почали надходити масові скарги: на "Київстар", Vodafone і lifecell, стосувалися вони з'ясування правомірності таких нововведень і донесення їх змісту до абонентів. Тобто формально оператори знайшли спосіб заробити навіть не піднімаючи тарифи.

Раніше тарифи діяли 30 днів, тобто протягом одного місяця. У lifecell пізніше повідомили про те, що переводять prepaid-абонентів 5 тарифних планів на 28-денну тарифікацію, менше ніж через місяць зміна торкнеться ще 3 тарифів.

"Київстар" теж почав перехід на чотиритижневий облік в тарифних планах для prepaid-абонентів, у комунікаціях по тарифам компанія вказує, що абонентська плата нараховується за 4 тижні або за 28 днів. На сайті мобільного оператора в актуальній лінійці новий принцип тарифікації використовується в чотирьох тарифах.

Зміни в тарифікації пов'язані з ростом інфляції в Україні. Але оператор з оглядкою на дії конкурентів все-таки не наважився підвищувати розцінки безпосередньо.

Залишивши 30-денний термін тарифікації при збільшених тарифах ми б програвали аналогічним по наповненню пропозицій конкурентів, які вже почали переходити на 28-денний розрахунковий період. Адже вирішальним фактором для прийняття рішення абонентом зазвичай є ціна пакета послуг", - виправдовуються оператори.

ОНОВЛЕНО: лише 1 жовтня компанія "Київстар" повідомила, що: "Мережа Київстар працює в звичайному режимі. Клієнтам доступні усі послуги зв'язку, в тому числі - 3G і 4G. Короткочасні технічні складнощі у роботі послуги передачі даних, що виникли 27 вересня на одній з ділянок мережі, позначились на невеликій групі абонентів, і були оперативно усунені протягом 40 хвилин". 

Нагадаємо, мережу сколихнула новина про те, що останнім часом помітно збільшилася кількість скарг на роботу одного з найбільших операторів мобільного зв'язку.

Як повідомляв Znaj.ua, мобільний оператор Lifecell вигадав нову схему, за якою може змусити клієнтів перейти на контрактний пакет і сплачувати за тарифами значно більше, аніж раніше. При чому аргументують такі новації, як не дивно, "бажанням заощадити".

Також Znaj.ua писав про те, що користувачі мобільного оператора "Київстар" не припиняють дивуватися "нововведенням". Нещодавно компанія почала розсилку повідомлень, які маскують додаткові витрати з ваших кишень – навіть якщо не підключали послугу, гроші з рахунку зникають.