Що відбувається в країні завжди можна зрозуміти по структурі роздрібної торгівлі. Цифри говорять яскравіше, ніж політики з екранів телевізорів. Експерти розповіли, що в Україні за останні 10 років громадяни купували найбільше.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це написав на сторінці в Facebook деректор Української асоціації постачальників торговельних мереж Олексій Дорошенко.
Проаналізувавши продажі непродовольчих товарів у структурі роздрібного товарообороту підприємств в Україніз 2008 – 2017 роки, тобто останні 10 років, близько половини, а саме 40% доходів простих українців йде на продукти харчування, а на непродовольчі товари – 60%.
У 2008 році лідером продажів були автомобілі та автотовари, на які витрачалось 18% грошей українців. На бензин йшло 11%, на дизельне пальне – менше 5%, на фармацевтичні товари – 5%, на будівельні матеріали – 4%. Аудіо- та відеотехніка затягнули на 3% витрат, побутова техніка – також на 3%, парфумерія та косметика – на 2%, побутова хімія – на 1,2%, взуття – на 1% і комп’ютерна техніка – на 1%.
Бензин зменшив свою частку також майже в два рази і становить трохи більше 6% роздрібних продажів. Витрати на дизельне пальне практично не змінилось. Значно більше, ніж раніше, українці стали витрачати на косметику. Ця група за 10 років збільшила свою частку в 2 рази і парфумерія й косметика складають 3,5% товарообігу.
За останні 10 років українців вдвічі більше почали купувати одягу, а от книги, журнали та інші видання ми стали купувати набагато менше, приблизно втричі скоротились.
"Статистика показує, що українське суспільство хворе, як в прямому, так і в переносному значенні. У 2017 році, через десять років, хітом продажів є фармацевтичні товари з часткою більше 9%. Тобто, за десять років ці товари збільшили свою частку майже в два рази. Автомобілі та автотовари зменшили свою питому вагу більше, ніж удвічі, і становлять 8% роздрібних продажів. ", - додає фахівець.
Нагадаємо, до Нового року популярні овочі можуть здорожчати вчетверо.
Як повідомляв портал Знай.ua, київський онокоцентр перетворили на м'ясну лавку, у прямому сенсі.
Також Знай.ua писав про те, що столичний супермаркет підсунув покупцям справжню гидоту, знудити може кожного.
Дивіться: Якими будуть пенсійні виплати в 2019 році