Нещодавно в Україні розмитнили перше авто на іноземних номерах за новими законами. Власник заплатив за українську реєстрацію 13-річної машини 2500 євро мита, загалом вона обійшлася в 5000 євро.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВтім, чи відповідають тарифи реальності, якщо грубо кажучи "корито на колесах" коштує аж так дорого? На це звернули увагу на каналі "Romanenko Dreams" в Telegram.
"Це прекрасна новина, яка показує, що держава твердо встала на правильний курс. Тим більше, що державі є куди ці гроші витратити. Косюку курей треба продавати, а так береш 27200 таких євробляхерів і вже річна дотація Косюка за підсумками 2017 року. Якщо євробляхерів в країні 0,5 мільйона, то за рік дотаціями масштабу Косюка можна забезпечити 18, 2 олігарха. Тобто, роздати близько 36 млрд гривень, щоб підтримати бізнес Порошенка, Фірташа, Коломойського, Ахметова та інших бенефіціарів нинішньої державності. А якщо евробляхеров 2 млн, як пишуть, то це вже 144 млрд гривень можна здоїти", - йдеться в коментарі.
Що будуть далі робити водії, поки не ясно. Чи готові вони платити такі величезні збори до бюджету за "штампи й наклейки, не відомо. Показує ситуацію й становище на кордоні. Звернулися за розмитненням всього кілька десятків людей.
Всі інші – перекривають кордон із Польщею, або відвозять авто туди: вважають за краще покинути машину, яку просто не витягнуть фінансово.
Дивіться: в Україні перекриті дороги: масштабний мітинг євроблях
Нагадаємо, водіям пояснили, як на практиці працювати новий закон про розмитнення. Як повідомляв "Знай.ua", в Україні розмитнили перше авто на іноземних номерах за новими законами. Також "Знай.ua", Польща офіційно надала запит на отримання інформації стосовно мітингувальників, котрі заблокували контрольно-пропускні пункти Львівської області, влада збирається запровадити проти них персональні санкції.