Та на презентації, що відбулась у Центральній бібліотеці імені Шевченка для дітей за участі IT-компанії Lucky Labs, проектів ЛакіБукс та БараБука і Малої академії наук, говорили не тільки про нову книгу, а й про те, як зробити математику цікавою і зрозумілою для школярів взагалі.

“Математика у школі мені подобається не дуже, а ось логіка, хоча вона її частина – цікава. Бо на математиці треба просто пам’ятати як треба вирішити, і кожен може подивитись відповідь у калькуляторі. А на логіці я сам маю подумати, і знайти правильну відповідь тільки таку, як я сам знайду”, - розказує школяр Данило.

У ще одного відвідувача презентації, Руслана, інша проблема: “Іноді на уроках у нас просто немає часу подумати. Майже кожен урок нова тема, і часу замислитись, або задати такі питання, які виникають саме у мене, майже немає”.

Їх старша колега Вероніка пропонує: “Як би у школі математику подавали як дослідження, як те, що ми самі можемо відкрити, зрозуміти, а не тільки запам’ятати, то вчити її було б значно цікавіше”.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

З ними погоджується і автор книги, покликаної показати підліткам цікавий, нестандартний бік математичної науки, Кузько Кузякін, він же – Дмитро Кузьменко у звичайному житті. На презентації він намагався показати, як абстрактні математичні поняття перенести у фізичний світ, і примінити на практиці. Наприклад, кожен учасник презентації створив власну справжнісіньку модель легендарної стрічки Мебіуса – поверхні лише з однією стороною. А потім підлітки дізнавалися, що буде, коли розрізати її надвоє – дві стрічки, зчеплені на манер ланцюга, одна із яких матиме два напівоберти. Досліди викликали неабияку цікавість серед учасників презентації.

Сам автор каже про вивчення математики так:

“Єдина мотивація, заради якої варто займатися математикою – бо це справді дуже цікаво. Кожна задача – це двобій. Чи ти її переможеш, чи вона тебе. Треба вчити дитину відчувати цей смак перемоги, цей смак пошуків, часом важких і довгих, пояснити, що іноді треба помучитися, аби перемогти, навіть якщо це перемога над маленькою задачею. У подальшому житті доведеться цьому навчитися. Можливо, на математиці тренуватися трохи легше. Тренуватися перемагати себе і обставини, які здаються непереможними”.

Книга “#Щотакематематика” вийшла цієї осені у видавництві “Талант” для благодійного проекту ЛакіБукс, ініціативи, започаткованої IT-компанією Lucky Labs та фондом “Я майбутнє України”. Проект доставив книгу у 120 бібліотек Сходу та Півдня України. Також, видання вибороло місце у списку державних закупівель, і вже скоро із ним можна буде ознайомитись у майже всіх бібліотеках країни.