Нещодавно мобільний оператор Kyivstar анонсував запуск безлімітного 4G, котрий буде доступний як для нових, так і діючих абонентів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяДля цього необхідно:
користуватися 4G-смартфоном і мати USIM-карту з підтримкою 4G; бути в зоні покриття 4G-мережі оператора; як і завжди, оплачувати пакет послуг згідно з умовами тарифного плану.
Крім того, відзначили, якщо передача даних відбувається в мережі 2G / 3G - тарифікація мобільного інтернету буде здійснюватися відповідно до умов тарифного плану абонента.
У компанії стверджують, що середня швидкість 4G вище в 16 разів, а затримка в передачі даних (ping) менше в 2,5 рази в порівнянні з 3G. Перевірити, чи підтримує ваш смартфон і SIM-карта зв'язок 4G можна за допомогою USSD-кодів * 245 * 5 # - для перевірки смартфона; * 245 * 4 # - для перевірки SIM-карти, а замінити SIM-карту на USIM з підтримкою 4G можна безкоштовно у всіх фірмових магазинах Київстар.
4G від Kyivstar та інші послуги: що насправді думають користувачі?
Заяви представників оператора розбиваються об сувору реальність відгуків:
"Київстар, ви дуже оперативні. Підключаються без волі клієнта послуги, це днище всіх українських операторів мобільного зв'язку. Раджу уважно кожен місяць перевіряти і прибирати ті послуги, які вам підключають без вашого відома. Сьогодні я відключив (сподіваюся) ще одну таку послугу. (+ Ок.2 гривні на місяць), роблю це постійно і, думаю, багато хто з вас зіштовхувалися з таким видом крадіжки з вашої кишені", - скаржиться Цві Аріелі у Facebook.
Мунтян Олена також помітила збої в роботі. Обіцяного роумінгу так і не дочекалася:
"Київстар, я від вас в захваті!!! Знаходилась в роумінгу, мобільний інтернет відключений ( все, як в інструкції на сайті Київстару), навіть фонові дані програм теж відключені! І в мене знято з рахунку кошти за добу користування. Оператор, як папуга повторює - Київстар не винен, "сама дура". Це нормально???".
"Шахрайство. Якщо коротко: історія кількох місяців давності, та судячи з тутешніх відгуків досі не змінилась, так що нічого нового. Замість списання суми згідно тарифного плану було списано 10 грн за не потрібний денний пакет послуг. І також в наступні дні. Розмови з колцентром і листування емейлом позитивних результатів не дало. В результаті перейшов...", - зазначає Андрій.
Але особливо часто нарікають як раз на мобільний інтернет:
"Домашній інтернет Київстар цілковитий відстій", "Техпідтримка її взагалі немає. Розклеїли київстарівці оголошення на під'їздах що будуть модернізувати мережу. По руках надавати за ту модернізацію. Прийшли без попередження і відкусили провід. Після заявки прийшли ці горе фахівці і кажуть у нас модернізація до вас не міг додзвонитися тому і обрізав кабель. Прийшли на соплях це все з'єднали. Кабель який і кручений парою назвати складно. А інтернету як не було так і немає", "Співробітники Київстару підключали мені домашній інтернет і обірвали сусідам кабель антени TV. Тепер сусіди ходять до мене і скаржаться, ніби я винна", - додають у коментарях.
Дивіться: з 1 травня українці зможуть змінити оператора мобільного зв’язку без зміни номеру
Нагадаємо, Lifecell анонсував підвищення тарифів.Як повідомляв "Знай.ua", Lifecell віддав абонентів роботам. Також "Знай.ua" писав, стало відомо, як працюватиме мобільний зв'язок в умовах воєнного стану.