У першому читанні Верховна Рада нарешті дозволила прирівняти людей з інвалідністю на колісних кріслах до повноправних учасників дорожнього руху.

Згідно законопроекту, особи з особливими потребами до цього фактично були позбавлені права на безпечний рух, а з його запровадженням, як сподіваються у профільних комітетах, ситуація повинна змінитися.

Українці з особливими потребами
Українці з особливими потребами

За законопроект проголосували 230 депутатів при необхідних 226 голосах. Документ дозволяє людям на візках їздити по правому краю проїзної частини та виконувати вимоги, які висуваються до велосипедистів.

Українці з особливими потребами
Українці з особливими потребами

Люди на візках повинні їздити на технічно справних та обладнаних кріслах, не перевозити вантажі, які заважають керуванню, і не можуть перевозити пасажирів.

Українці з особливими потребами
Українці з особливими потребами

Втім, це не остання проблема українців, котрі з певних обставин не можуть ходити і змушені пересуватися у візках. Інспекція містами-мільйонниками, котру щорічно проводять активісти різноманітних громадських організацій показала, що вулиці і транспорт поки що не пристосовані для них.

Українці з особливими потребами
Українці з особливими потребами

Пандуси на центральних площах незручні, кут нахилу такий, що швидше можна впасти, аніж виїхати нагору.

Українці з особливими потребами
Українці з особливими потребами

Маршрутки і автобуси також відстають. Вони не обладнані досі необхідними східцями, тому найчастіше людям з інвалідністю доводиться сподіватися виключно на допомогу інших пасажирів.

Дивіться: Проблеми людей з інвалідністю

Нагадаємо, розроблено стійку вакцину для лікування спинного мозку.Як повідомляв "Знай.ua", українцям змінили прожитковий мінімум. Також "Знай.ua" писав, 4-річна донька врятувала паралізованого батька.