Пасажири "Укрзалізниці" не зможуть повертати придбані квитки через інтернет. Перевізник заблокував послугу на період новорічни свят з 15 грудня до 15 січня.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомили на офіційному сайті компанії.
Згідно інформації представників Укрзалізниці, такі заходи спраямовані на бороться з пеекупниками та уникнення штучного ажіотажу, коли квитки в дефіциті.
Якщо ж пасажирам потріно повернути квиток та отримати свої кошти назада, зробити це можна лише у квиткових касах на вокзала, станція тощо.
В "Укрзалізниці" пояснюють, що велику частину квитків викуповуєть в інтернеті у перші хвилини відкриття продажі. Вже перед відправленням поїзда, більша їхня частина повертається у продаж. За словами представників компанії, за такою схемою квитки викуповують оптом, а потім перепродують їх.
"Щоб уникнути зловживань, з 15 грудня по 15 січня через онлайн-систему продажу квитків проїзні документи можна буде лише придбати. Для того, щоб їх повернути, необхідно буде звернутися до залізничної каси", – наголосили у перевізника.
Окрім того, будуть діяти обмеження щодо оформлення групових заявок на пасажирські перевезення, які переважно здійснюють туристичні фірми. Зокрема, групові замовлення квитків можна буде оформлювати лише за наявності вільних місць у додаткових поїздах.
Нагадаємо, пасажирів просять ознайомитися з розкладом додатковий поїздів на новорічні свята. Відомо, що додаткові поїзди курсуватимуть по маршруту Київ-Харків, і в зворотному напрямку.
Як повідомляв раніше Знай.ua, до польського Перемишля відкриють новий залізничний маргшрут зі Львова. Потяги курсуватимуть у дні найвищого пасажиропотоку.
Також Знай.ua писав, що залізничне сполучення між Україною та Росією закриють повністю.
Дивіться: Як їздять нові чеські електропотяги залізницею України