Найбільший український банк "ПриватБанк" розпочав блокувати оплату в точках компанії "Нова пошта".

Про це повідомляють ЗМІ.

В установі відразу ж розповіли, що блокування відбувається виключно через те, що підприємства проводять фінансові операції з коієнтами, як перерахунок на карту для зменшення витрат.

"Останнім часом почастішали ситуації, коли торгові точки замість оплати через свої термінали проводять операцію як перерахунок на карту. Вони це роблять, щоб знизити свої витрати. Це рішення призводить до того, що ви платите зайву комісію", - повідомив екс-керівник "ПриватБанку" Олег Гороховський.

Популярні новини зараз
Надіються всі, але мало хто відчує: чого чекати від індексації пенсій у 2025 році Дають лише 3 дні: в Україні змінилися правила повісток поштою, що це змінює для чоловіків Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

Варто відзначити, що "ПриватБанк" під час банківських операцій в "Новій пошті" стягує комісію з усіх перерахунків кредитних коштів на карти в розмірі 4% від суми платежу. Більше того 15 грудня фінансова установа прийняла рішення блокувати певні платежі (якщо торгова точка проводить операцію з карти на карту)

В "Новій пошті" прокоментували дану ситуація: "Ми пропонували банкам взагалі скасувати цю комісію. Її стягують тільки "ПриватБанк" та "Монобанк", але вони на це не пішли".

Разом з тим варто відзначити, що компанія "НП Логістик", що входить до групи компаній "Нова Пошта", уклала договір про надання логістичних послуг шведському рітейлеру меблів і товарів для дому IKEA. Група Нова пошта підписала п'ятирічний контракт з IKEA.

Компанія надаватиме послуги зберігання і комплектації замовлень для першого магазину міського формату в Києві.

"НП Логістик" спеціалізується на фулфілменті: зберіганні товарів на складах, комплектації і відправленні інтернет-замовлень одержувачу.

IKEA Group - найбільший в світі рітейлер товарів для будинку з 367 фірмовими магазинами на 30 ринках.

Зазначається, що НП Логістик спеціалізується на зберіганні товарів на складах, комплектації і відправленні замовлень одержувачу. Клієнт може зробити будь-яке замовлення в інтернет-магазині. Магазин же не зберігає товари на своєму складі, а користується послугами компанії НП Логістик. Здійснюватимуть комплектацію замовлень для її нового магазину міського формату (Сity store) в Києві.

Таким чином, він економить на утриманні складських приміщень і штаті працівників, а клієнт отримує гарантовано кращий сервіс доставки.

Нагадаємо, ПриватБанк подав апеляцію на рішення суду, продовження епопеї з пошуком 3 млрд $.

Як повідомляв "Знай.ua", Україна знову судиться з Коломойським.

Також "Знай.ua" писав, що Приватбанк збираються продавати.

На "Приватбанк" готують найбільший в українській історії колективний позов