У роботі "ПриватБанку" з 12 грудня по 13 грудня зафіксовано масштабний збій. При спробі провести банківську операцію в інтернеті відбувається автоматичне повернення коштів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТакож не вдається зняти гроші в банкоматі "ПриватБанку" та скористатися карткою при оплаті в магазині з терміналом іншого банку.
"На жаль, на даний момент існує технічна складність при здійсненні оплати картками в торгових точках / інтернеті, в зв'язку з виникненням помилок і автоматичним поверненням коштів", - йдеться в повідомленні банку в системі "Приват24".
У "ПриватБанку" обіцяють вирішити проблему і рекомендують до 18:00 і не проводити операції.
Як відомо, в останнє так звана "технічна зупинка" в роботі установи була зафіксована ще у жовтні поточного року: тоді на 8 годин робили паузу нібито для перенесення даних у клієнтську базу.
При цьому, нещодавно користувачі також масово скаржилися на збої у платіжній системі "Приват 24": не можна було здійснити практично жодної операції, причин таких неполадок керівництво банку не пояснювало.
Дивіться: зупинка в роботі "ПриватБанку" – головні причини "технічної паузи" в установі
Нагадаємо, у одному із торгових центрів Києва було зафіксовано шахрайський інцидент із банкоматом, унаслідок якого дівчину обчистили на кругленьку суму. Як повідомляв "Знай.ua", Національний банк своєю постановою встановив Правила визначення платіжних ознак та обміну банкнот, розмінних і обігових монет національної валюти України. Також "Знай.ua" писав, Фонд гарантування вкладів фізичних осіб відмовився від проведення конкурсу з вибору приймаючого банку для визнаного неплатоспроможним акціонерного товариства "ВТБ Банк".