Український державний банк "ПриватБанк" пояснив ситуацію зі зникненням коштів клієнтів з банківських карт.
Банк відреагував на звернення клієнтів на сайті Міністерства фінансів України.
Справа в тому, що клієнтка "ПриватБанку" зробила оплату, яка виявилася неуспішною. Однак гроші з її картки таки списали.
"Шановний ПриватБанк, роз'ясніть ситуацію! В 17:26 за мапі 8062 була проведена оплата на сайті vuso.ua, гроші були списані з карти, але оплата пройшла неуспішно. У чому причина і де мої кошти?", - написала Світлана Литовченко 7 січня.
"Шановний Автор! Дозвольте нам детально розглянути ситуацію, що склалася і допомогти. Направте, будь ласка, особистим повідомленням деталі питання і Ваші контактні дані, щоб ми могли допомогти у вирішенні питання. З повагою, ПриватБанк", - йдеться у відповіді банку.
Раніше повідомлялося, що у клієнтів "ПриватБанку" масово блокують кредитні картки. Це роблять для захисту клієнтів від несподіваних комісій. Нині деякі підприємці стали проводити операції оплати пластиковими картами, як переклад між картами фізичних осіб. Клієнт може оплатити в магазині покупку, а магазин в свою чергу передасть ПриватБанку, що покупець перерахував гроші зі своєї картки на картку магазину через систему Приват-24. Такий спосіб дозволяє торговим точкам просто знизити свої витрати на банківське обслуговування і перекладає їх на покупців.