У світлі останніх подій, почали ходити чутки, що через черги на митницях, період пільгової розмитнення можуть продовжити.

Про це повідомляє "Хвиля".

Відомо, що певні нардепи вже заявили, що ініціюватимуть продовження пільгового періоду розмитнення автомобілів з європейською реєстрацією.

Варто відзначити, що за данними ДФС на кінець минулого тижня платежі за розмитнення автомобілів склали понад 1,6 млрд гривень.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Хто не виконає вимоги ПФУ – залишиться без пенсії: кому призупинять виплати Долари з "заначки" можуть розчарувати: почали діяти нові правила обміну валюти
Показати ще

Крім того у відомстві зазначили, що кількість розмитнених автомобілів перевалила вже за 25 тисяч. Проте процес легалізації йде повним ходом та з динамікою близько 500 авто на добу. Проте за думкою експертів всі бажаючі все ж не встигнуть розмитнити свої автомобілі.

Найбільш активно відбувається оформлення транспортних засобів в Києві - більше 5,4 тис. авто, Волинській - майже 4 тис. авто, і Чернівецькій - майже 3 тис. авто, областях.

Разом з тим варто відзначити, що укранцям пояснили, як цілком законно їздити на нерозмитнених авто. Проте ці схеми вимагають також чимало коштів, часу та терпіння.

У власників "евроблях", після того, як набули чинності нові закони про розмитнення, є як мінімум два способи для того, щоб не платити мита.

По-перше, автівку іноземною реєстрацією можна зареєструвати в Україні на офіційне представництво будь-якої іноземної фірми. Щоправда швидко зробити це не вийде, знадобиться кілька місяців. Крім того, потрібно зібрати чималу купу різних документів і як мінімум 3 000 доларів. У цьому випадку авто на єврономерах потрібно буде щорічно переоформляти.

По-друге, авто з єврономерами можна поставити на консульський облік в країні, де вона зареєстрована. Тут часу потріб не не так багато, втім також доведеться "покрутитися". Правда, в цьому випадку грошові витрати будуть менші, ніж оформляти "евробляху" на представництво іноземної фірми. Зрештою поставити "євробляху" на консульський облік в іншій країні, зможе тільки той, хто там постійно проживає, має офіційну роботу і т. д.

Як бачите, у власників машин з іноземною реєстрацією навіть після прийняття законів про розмитнення залишилися "лазівки", щоб не платити мита. Однак усі бажаючі ними скористатися не зможуть.

Нагадаємо, головний борець за "євробляхи" йде в президенти.

Як повідомляв "Знай.ua", скільки мільярдів витратили українці на євробляхи.

Також "Знай.ua" писав, що ці методи допоможуть водіям вирватись із заметів.

Розмитнення євроблях: скільки доведеться заплатити