Два корабля палають в Керченській протоці неподалік від берегів Росії. Люди намагаються врятуватися від смерті і знайти вихід. У спробі врятуватися від смертоносного полум'я, люди стрибають у море, прямо в крижану воду. Російські рятувальники з останніх сил намагаються виловити нещасних людей з води.

Що стосується інформації про загиблих і постраждалих, то на даний момент серед пасажирів суден таких немає. Крім того, повідомляється, що обидва судна під прапором Танзанії.

Варто відзначити, що не так давно в Чорному морі неподалік від Таманського півострова в районі мису Залізний Ріг сіло на мілину вантажне судно під прапором Монголії, яке прямувало з турецького порту в порт "Кавказ".

Як пізніше стало відомо, причиною трагедії послужила Автоматична система ідентифікації, яка на кораблі була відключена. У результаті цього будь-яка інформація про судно не надходила протягом двох тижнів.

Популярні новини зараз
Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору Розписуватися буде не потрібно: коли повістка вважатиметься врученою На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі
Показати ще

Як заявили представники міністерства, відключення системи пояснюється незаконним входженням суховантажу SUROV в закриті кримські порти. Таким чином іноземні компанії, які пов'язані з морськими перевезеннями у закриті порти, намагаються уникнути відповідальності з боку українського законодавства, а також не потрапити в список компаній-порушників, які згодом піддаються міжнародно-правовим санкціям.

Також повідомляється, що Росія продовжує закликати кораблі відключати системи автоматичної ідентифікації, і це незважаючи на загрозу безпеці судноплавства в Чорному і Азовському морях, а також життю екіпажів. Інцидент з суховантажем ще раз показав, як Російська Федерація відноситься до норм міжнародного права.

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що у турецьких берегів затонуло судно з українцями, яким вдалося врятуватися під час трагедії. При цьому фахівці сходяться на думці, що крах був передбачуваним, оскільки норми безпеки на сьогоднішній день відсуваються на другий план.

Як повідомляв портал "Знай.иа": міністр закордонних справ Німеччини Гайко Маас заявив, що не вважає проект "Північний потік-2"політичним. Його назвали бізнес-проектом, пояснивши свою позицію тим, що в його будівництві беруть участь безліч компаній.

ТакожЗнай.иа" писав, що американський есмінець направляється в Чорне море для того, щоб продемонструвати взаємодію ВМС з метою досягнення безпеки в цьому регіоні.