Керченський міст - річ абсолютно безглузда і, за великим рахунком, потрібна лише одній людині - президенту російському лідеру Володимиру Путіну. До того ж, він не простоїть довго, його або розберуть, або він упаде сам.

Про це розповів старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, гірничий інженер-гідрогеолог Юрій Медовар, - пишуть "Факти".

Як відомо, "Кримьский міст" неодноразово критикувало багато спеціалістів і цьому є кілька причин.

Додамо, на 2019 рік заплановано відкриття залізничного сполучення з Керченського мосту.

Популярні новини зараз
Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування Нові правила бронювання від мобілізації: що зміниться з 1 грудня Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї
Показати ще
За словами спеціаліста, залишається відкритим питання, чи відкриють сполучення по мосту.

"Я, звичайно, розумію, що всіх або, за принаймні, багатьох цікавить, коли нарешті змиє цей нікому не потрібний Керченський міст, каже Юрій Медовар. Можу відповісти змиє. Тільки от не хочеться ніяких трагедій. Сподіваюся, що при цьому ніхто не загине".

Як підкреслив спеціаліст, об'єкт звели в непідходящому для цього місці.

"Можна из лайна зробити ракету або, скажімо, півня. Але значить, що щось з них полетить. Так і з цим мостом. Поки збудували. А що ним буде далі - не хвилює".

Щодо помилки в проектуванні, спеціаліст зазначив, що на такому ґрунті будувати такі мости не можна. Адже арочні мости будують на скельних породах, а не на глині, яка перенасичена вологою. В такому випадку палі потрібно було забивати на тисячу метрів, а не на 55.

Адже при значному навантаженні, палі можуть попливти.

А те, що під час відкриття по мосту проїхало кілька вантажівок, за словами спеціаліста, це не навантаження.

До слова, подейкують, що під час відкриття скандального обєкта, сам очільник Кремля Володимир Путін кермував однією з машин.

"Я, звичайно, розумію, що всіх або, за принаймні, багатьох цікавить, коли нарешті змиє цей нікому не потрібний Керченський міст, каже Юрій Медовар. Можу відповісти - змиє. Тільки от не хочеться ніяких трагедій. Сподіваюся, що при цьому ніхто не загине".

А як щодо "українських диверсантів"?

За словами Юрія Медовара, у російських ЗМІ це найпоширеніша версія, як загине "Кримський міст".

"На повному серйозі говорять, що "хохли хотіли підірвати міст, а коли них це не вийшло, влаштували теракт в керченської школі. Але Бог з ним, з Путіним".

У 2019 році пройде перший поїзд…

Як підкреслив Медовар, цей проїзд анонсували ще в 2018-му. Втім, ніхто не поспішає так ризикувати, адже розуміють, що це небезпечно. Адже вага складу з шести десятків вагонів - це колосальне навантеження.

"Правда, не думаю, що тоді в локомотиві буде їхати Путін. Небезпечно це все", - додає Медовар.

Втім, за прогнозами, і без залізничного сполучення, на міст чекає сумна доля. Фахівець зазначає, що на цьому самому місці вже двічі будували міст. Але все закінчилось тим, що один змило, інший розібрали. Я ще раз повторю: Керченський міст будували в догоду одній людині Володимиру Путіну. Він вже оголосив, що наступний етап - міст на острів Сахалін.

Ціна питання

Фахівець оцінив приблизну вартість мосту, і за словами Медовара спочатку декларувалася вартість 24 мільярди рублів. У процесі вартість зросла до 250 мільярдів.

Так, на ці гроші можна було побудувати, наприклад, кілька житлових багатоповерхівок, в яких могли б оселитися до ста тисяч молодих сімей. Або шість стадіонів, подібних "Зеніт-Арені". Або 50 років безкоштовних поромних переправ через Керченську протоку. Але побудувати міст — це одне. Його ж треба ще утримувати! На зміст моста буде витрачено грошей більше, ніж було закладено в його будівництво.

Як додав Медовар, цей міст настільки безглуздий, що й важко уявити. Так у Криму на сьогодні є серйозні проблеми з питною водою, яка вже навесні цього року може закінчитися. І ці кошти можна буо б спрямувати на інші цілі.

"Мостопад" у Росії

Чому в Росії так почастішали випадки руйнування мостів, Медовар пояснює, що це є результатом корупції та нехлюйства.

Гроші, які виділяються на утримання мостів розпилюються тими, хто має до них доступ. То і при будівництві нових мостів. Хочуть отримати якомога більше прибутку, вклавши при цьому якомога менше.

Щодо стану українських мостів, російський академік зазначив, що ці об'єкти, які були побудовані в СРСР будувалися за ГОСТом.

"Простоять ще довго. Там, якщо застосовували бетон марки 500, то це був саме бетон марки 500. Не 300 і не 200. І все одно, будь міст вимагає обслуговування. Інакше буде як у нас", - підсумував Медовар.

Нагадаємо, в Керченській протоці спалахнули два кораблі.

Як повідомляв раніше Знай.ua, експерт назвав дату похорону глави Кремля Путіна.

Також Знай.ua писав, що поблизу Туреччини затонуло судно з українцями.