Державний "ПриватБанк" повідомив клієнтам радісну і веселу новину. Виявляється, офіційний акаунт банку в соціальній мережі Instagram пройшов верифікацію і отримав "синій кружечок" поруч з назвою. Про це в п'ятницю, 8 лютого, повідомляє видання "Бізнес.медіа" з посиланням на заяву банку.

Як повідомляють у банку, процес офіційної верифікації аккаунта банку Instagram тривала більше півроку. Дана опція допоможе клієнтам банку знайшовши сторінку бути впевненими в оригінальності та достовірності інформації.
Також в Приватбанку відзначили, що це дозволить боротися фейковим сторінками і шахрайським акаунтів в Instagram.
"Синю галочку" на сьогодні в Instagram поки отримав лише ПриватБанк.

Дана відмітка згідно умов отримання в Instagram при отриманні "синьої галочки в кружечку" підтверджує достовірність облікового запису, його унікальність.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, ПриватБанк зробив важливу заяву, це стосується всіх власників карток. У переліку відгуків про сервіс державного ПриватБанку з'явилася скарга клієнтки – пенсіонерка запевняла, що їй з невідомих причин заблокували картку, яку вона не зможе поповнити через погане самопочуття найближчим часом.

Як повідомляв "Знай.ua", ПриватБанк оскандалився "липовими" платіжками.
Також "Знай.ua" писав, що ПриватБанк зізнався, що за українцями жорстко стежать.

Банки щоденно управляють величезним потоком інформації, сюди входять і персональні дані клієнтів. Після укладення договору, клієнт віддає все: своє ім'я, адресу, місце роботи, контакти родичів. Так, у банків є копії важливих документів, і навіть фото.

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу
Показати ще

І більш того, клієнт продовжує відправляти банку інформацію про себе: де був, що, коли і на яку суму купував, коли платив за кредитами, а коли – ні. Все це відбувається після відкриття рахунку.