ПриватБанк опинився у епіцентрі чергового скандалу, цього разу пов'язаного із незадовільним рівнем обслуговування клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Про це повідомляє
У повідомленні йдеться, що в понеділок, 4 лютого, в місті Боярка під Києвом один з клієнтів "ПриватБанку" зіткнувся з кричущим обслуговуванням, яке ледь не коштувало йому грошей.
Про помилку співробітників він поскаржився на сайті Мінфіну України.
Як виявилося, замість бюджетного платежу співробітники каси прописали в призначенні оплату за товари і послуги. Чоловіка запевнили, що така помилка не є перешкодою, а платіж обов’язково пройде. Однак клієнт запідозрив недобре і не здавався, поки касири не розібрали платіжку.
В результаті призначення визнали помилковим. Співробітники заявили, що повернення платежу доведеться чекати протягом місяця, а клієнтові у свою чергу довелося вдруге платити зазначену суму через недбалість банкірів.
“Рекомендую звертатися в інше відділення, щоб не потрапити в подібну ситуацію”, – звернувся Никанор Присяжнюк до українців.
Представники “ПриватБанку” відповіли клієнтові на його скаргу. Вони вибачилися за ситуацію, що склалася і пообіцяли повернути платіж в найкоротші терміни. Крім того, запевнили, що керівництво провело роз’яснювальну роботу зі співробітником, що допустили помилку.
Нагадаємо, Націоналізований ПриватБанк постійно позиціонує себе, як установа із "найшвидшим сервісом", втім останні відгуки клієнтів показують зовсім іншу картину.
Доводиться годинами стояти в черзі, поки на вас звернуть увагу, а потім ще довше надається сама послуга. Про це повідомила в Indtagram Юлія Володіна.
Як повідомляв раніше Знай.ua, "ПриватБанк" не відключав популярну послугу зняття коштів у банкоматі без картки і за допомогою мобільного телефону.
Також Знай.ua писав про те, що господарський суд Києва задовольнив позов ТОВ "Акватера" Ігоря Коломойського і Геннадія Боголюбова до ПриватБанку і стягнув 24,8 мільйона гривень.