У переліку відгуків про сервіс державного ПриватБанку з'явилася скарга клієнтки – пенсіонерка запевняла, що їй з невідомих причин заблокували картку,  яку вона не зможе поповнити через погане самопочуття найближчим часом.

До неї прикріплений борг по кредиту, і через блокування рахунку вона не може погасити його.

Сервіс ПриватБанку
Сервіс ПриватБанку

"У мене прострочена пенсійна карта і в найближчий місяць немає можливості її перевипустити в відділенні за станом здоров’я. Банк вимагає додаткового підтвердження для її розблокування. Мене цікавить чи можна це зробити віддалено? Висить борг по кредиту а я не можу його оплатити так як рахунок заблокований", – написала вона.

"Хочемо зауважити, що в терміналі самообслуговування можна поповнити заблоковану або прострочену карту. При цьому на екран терміналу виводиться попереджувальне повідомлення: "Зверніть увагу! Ваша карта заблокована або термін її дії закінчився". Нижче повідомлення розміщена кнопка "Все одно поповнити". Регламент зарахування коштів на заблоковану або прострочену карту становить від 1 до 3 днів", – відповів Приватбанк.

Як відомо, нещодавно ПриватБанк опинився у епіцентрі чергового скандалу, цього разу пов'язаного із незадовільним рівнем обслуговування клієнтів. У повідомленні йдеться, що в понеділок, 4 лютого, в місті Боярка під Києвом один з клієнтів "ПриватБанку" зіткнувся з кричущим обслуговуванням, яке ледь не коштувало йому грошей.

ПриватБанк
ПриватБанк

Чоловік провів оплату єдиного податку в розмірі 834.50 гривень, надавши співробітникам “ПриватБанку” всі необхідні реквізити. Але уважно вивчивши платіжку, українець зауважив відсутність цифр призначення платежу – “18050400”.

Дивіться: НБУ припиняє друкувати паперові гроші номіналом від 1 до 10 гривень

Нагадаємо, українка різко висловилася про сервіс ПриватБанку.Як повідомляв "Знай.ua", ПриватБанк оскандалився "липовими" платіжками. Також "Знай.ua" писав, українські шахраї обдурили банкомати.