Днями стало відомо про черговий "сюрприз", який готує українцям Київстар.

Про це повідомила прес-служба компанії.

У повідомленні йдеться, що Київстар закриває популярний безлімітний тариф. Абонентів переведуть на інший, але дорожчий.

Мобільний оператор з 21 лютого по 3 березня 2019 року закриє тариф "Максимальний Безлім 2017". Абонентів автоматично і безкоштовно переведуть на "Максимальний Безлім". За той же набір послуг, кількість хвилин та гігабайтів доведеться платити на 45% більше. Крім того, абонплата нараховуватиметься не за місяць, а 4 тижні, кажуть у компанії.

Популярні новини зараз
Нова війна, тепер космічна: астрономи розповіли, як НЛО прилетять боротися за воду Залишать голими та босими: комунальники пообіцяли "не райдужну перспективу" всім боржникам Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Тікали від мобілізації, а потім їли своїх мертвих дітей: українцям нагадали історіїї 100-річної давнини
Показати ще

Абоненти за тариф 2017-го платили 155 грн у місяць. Зараз доведеться заплатити 225 грн.

Користувачам пропонують 300 хв вихідних дзвінків на мережі інших українських операторів і 300 повідомлень. Якщо цього не вистачить, доведеться платити 1 грн/хв замість 60 коп., як було раніше. На міські номери - 3 грн/хв, а не 1,5 грн.

12 грудня 2018-го lifecell вирішив підняти більшу частину своїх тарифів. Абонплата зросла на 33-75% залежно від тарифного пакету. У цифрах вийшло, що більшість тарифів оператора зросли на 25-30 грн, а деякі - від 40 до 75 грн", - підкреслюють у "Київстар".

Нагадаємо, мобільний оператор "Київстар" повідомив українцям неприємну новину: популярний і улюблений усіма тариф закривається і більше не буде доступний мільйонної аудиторії абонентів, передає видання Хвиля.net.

Як повідомляв раніше Знай.ua, у перші дні нового 2019 року багато українців почали отримувати попередження від свого мобільного оператора"Київстар" про те, що їх діючі тарифні пакети припиняють свою роботу.

Київстар
Київстар

Їм пропонувалося протягом декількох тижнів вибрати собі один з нових пакетів, або вони будуть переведені на інший пакет автоматично, в примусовому порядку.

Подібні ультиматуми "Київстар" виставляє своїм клієнтам вже не перший раз, так що вони до цього вже кілька звикли.

Також Знай.ua писав про те, що мобільний оператор Київстар виконує вказівки Нацкомісії з питань зв'язку.