Державна компанія "ПриватБанк" потрапила у черговий скандал. Клієнти установи нерідко скаржаться на погану роботу, зникнення грошей з карток та інше. Так, виявилося, що "ПриватБанк" шантажує своїх клієнтів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро таку ситуацію розповіла жінка, у якої вимагали гроші.
Вікторія зазначила, що давно є клієнткою "ПриватБанку" як фізична особа, а останні два роки ще і як юридична особа. Вона користується послугою еквайринг, відповідно платить щомісяця абонплату за оренду POS терміналу і 2% від суми, яка проходить через термінал.
"Була карта Універсальна з лімітом 15000 грн. Ніколи не було прострочень, завжди погашаю заборгованість в рамках пільгового періоду. Наполегливо стали пропонувати карту Голд. Я відмовлялася, бо не бачу в ній необхідності. Тоді стали зменшувати ліміт на карті, спочатку зробили 14000, через місяць 13000", - написала жінка.
Після цього Вікторія звернулася до банку, щоб з'ясувати ситуацію.
"Звернулася в банк, порадили отримати все-таки Голд, інакше будуть зменшувати й далі. Отримала. І кредитний ліміт на ній встановили 0! Тобто 240 грн за користування карткою мені потрібно платити просто за те, що вона лежить в гаманці", - розповіла клієнтка ПриватБанку.
Більш того, вона додала, що установа не підтримує малий бізнес, хоча постійно про це заявляє.
"Звернулася за кредитом для підприємців КУБ. Всі умови отримання виконала. Банк два дні думав і відмовив. Оскільки ж Ваша горезвісна підтримка малого бізнесу? Буду закривати всі рахунки й переходити в інший банк! Можете не писати Вашу стандартну відписку про аналіз 1000 факторів при видачі кредитів", - підсумувала жінка.
Нагадаємо, що "ПриватБанк" додав важливу функцію в Приват24.
Як раніше повідомляв "Знай.ua", "ПриватБанк" загрожує клієнтам по телефону: ставлять себе вище закону.
Також "Знай.ua" писав про те, що до "ПриватБанку" готують колективний позов: ваші дані вже не можуть бути у Путіна.