У вівторок, 12 березня, державний банк "ПриватБанк" повідомив важливу інформацію для клієнтів. Як виявилося, під час оплати комунальних і телекомунікаційних компаній через сервіси банку на суму понад 10 тисяч гривень стягується додаткова комісія 3% від суми. Про це йдеться в повідомленні на сайті Міністерства фінансів України.

Так, клієнт ПриватБанку поскаржився, що під час оплати комунальних послуг з боку банку була знята велика сума комісії.

"Поповнив картку "універсальна", оплатив комуналку, на екрані висвітилося — комісія 3 грн, після оплати виліз чек з комісією 3 грн + 284 грн!!! Оператор пояснив, що на операції понад 10000 грн знімається додатково 3%, мовляв читайте на сайті!", - написав обурений клієнт.

У свою чергу служба підтримки Приватбанку відразу відреагувала на цей відгук. Так, співробітник банку повідомив важливу інформацію про додаткову комісію під час оплати на велику суму грошей:

"Справді, за платежами на адресу комунальних і телекомунікаційних компаній на суму до 10000 грн на місяць комісія за використання кредитних коштів не стягується. При проведенні платежів на суму понад 10000 грн у місяць, комісія стягується відповідно до тарифів карти. Ознайомитися з тарифами за проведення комунальних платежів Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/plategi-za-kominalnie-i-prochie-uslugi."

Нагадаємо, через проблеми з перекладами в мобільному банкінгу "Приват24" держбанк "ПриватБанк" потрапив у гучний скандал. Клієнти повідомили про проблеми з доставкою грошей. Про це стало відомо завдяки повідомленням у рубриці "Відгуки".

Як повідомляв портал Знай.uа, за перший місяць дії нового закону про покупку валюти населенням онлайн, громадяни придбали близько 52 мільйонів доларів. Бізнес також активно користується спрощеною процедурою оформлення кредитів від нерезидентів. 

Також портал Знай.uа писав, що українцям пропонують виграти гроші в інтернеті. Аферисти під приводом проходження опитування, який нібито проводить "ПриватБанк", стягують з українців останні копійки.