ПриватБанк звинуватили в небажанні допомогти клієнту, який постраждав від дій шахраїв, про що стало відомо з відгуку, опублікованому на порталі Мінфін.

Клієнтка розповіла про те, що у громадському транспорті у неї вкрали смартфон, який вона заблокувала відразу ж у день крадіжки. Але при цьому, як вона заявила, це не завадило шахраям здійснити транзакцію на придбання криптовалют.

Відгук клієнта

Дівчина розповіла: "Оповіщення про схвалення заявки на підвищення ліміту, прийшли через 4 години після блокування картки. Співробітник банку, сказала, що безсила в цьому питанні і порадила звернутися в Службу Безпеки. 22.04.19 Співробітник СБ, зробив виняток, як він висловився і прийняв заяву про шахрайські дії. На питання, як бути з кредитом, відповів головне здоров'я, гроші зароблються".

Трохи пізніше, як зазначила клієнтка, співробітники Приватбанку відреагували на її заяву: "23.04.19 зі мною зв'язалися і сповістили про те, що повернення коштів неможливе, дії зроблені під моїм аккаунтом, ну а далі справу повинні розслідувати правоохоронні органи. Дуже шкода, що в нашій країні всі перекидають один на одного зобов'язання і співробітники банку абсолютно не зацікавлені реально допомогти людям, постраждалим від рук шахраїв".

Популярні новини зараз
Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone "Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію
Показати ще

Відділення Приватбанку

Нагадаємо, раніше наголошувалося, що державний "ПриватБанк" відповів на скаргу клієнта, а також повідомив про причини блокування кредитної картки. Служба підтримки установи під відгуком дала відповідь на інформацію про масове блокування карт клієнтів. Також стало відомо про те, як можна дізнатися про причини блокування кредитної картки.

Як повідомляв портал "Знай.uа": націоналізований "Приватбанк" пояснив клієнту, як за допомогою банкінгу "Приват24" замовити виведення великої суми з особистого рахунку. Варто відзначити, що клієнт банку був обурений блокуванням рахунку під час зняття грошей. Про це стало відомо завдяки обуреному відгуку клієнта в мережі.

Також "Знай.uа" писав, що постанова Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання незаконною націоналізацію Приватбанку нічим не загрожує поточній діяльності держструктури. Про це говорить не тільки Приватбанк і НБУ, але і експерти.