Укрзалізниця зганьбилася через погане обслуговування в поїзді Ужгород-Київ. На жахливі умови поскаржився Bogdan Voyevodin у соціальній мережі Facebook на своїй сторінці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУкрзалізниця ніколи особливо не відрізнялася відмінним сервісом, а іноді навіть те, до чого ми так звикли, здатне шокувати. На так давно компанія збентежила своїх клієнтів черговим сюрпризом.
"Пів на дев'яту вечора. Поїзд Ужгород-Київ, 235. У вагоні + 31. На питання, чого не відкриваються вікна, провідник відповів, що не сезон. Укрзалізниця, ви там взагалі тюкнулись?" - зазначено в пості.
Користувачі обурилися, проте більшість навіть не здивувалися подібному ставленню, оскільки таке поводження з пасажирами стало звичним явищем:
Як зазвичай. Нічого нового. Роздягайся - засмагай. Адище. Цвяхами забито чи що? Треба було взяти щось важке в руку, показати провідниці в бік скла і сказати, що ти цей сезон зараз відкриєш. Тому я і не їжджу на поїздах.
Варто зазначити, що Укрзалізниця останнім часом часто вляпується у неприємності. В одному з пабліків Фастова в соціальній мережі Facebook українка Ірина поділилася, як компанія розжилася на 2000 грн, а пасажири не змогли навіть потрапити на поїзд, поїздку в якому оплатили.
"Укрзалізниця збагатилася на 2000 грн за рахунок пасажирів ... Як? Ви хочете дізнатися? 4 пасажири купили квиток через інтернет. При пред'явленні електронного квитка, провідник повідомив, що він не справжній, хоча куплений за гроші, але не надрукований. Ми звернулися зі скаргою до чергового по станції нам запропонували зателефонувати на гарячу лінію." - повідомляє Ірина.
Нагадаємо, Укрзалізниця розлютила клієнтів грандіозним "розводом": квиток - не гарантія, "Ось така ф*гня, малята".
Також портал "Знай.ua" писав про те, що Укрзалізниця закупила російські деталі за космічними цінами.