У понеділок, 13 травня, стало відомо, що всього через два дні в українців з'явиться можливість замовляти квитки абсолютно на всі рейси в Польшу в онлайн режимі. Добру новину повідомив голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

"Онлайн-продаж квитків на всі напрямки в Польщу запускаємо на https://booking.uz.gov.ua. Раніше це було доступно тільки для окремих рейсів. Пасажири справедливо нарікали на незручність сервісу. Укрзалізниця максимально прискорювала фінальні домовленості з польськими колегами", - написав Кравцов.

Також голова правління Укрзалізниці уточнив, що вже з 15 травня квитки на всі міжнародні потяги в Польщу можна буде замовляти на офіційному сервісі перевізника.

Раніше ми писали про те, що "Укрзалізниця" скасувала кілька рейсів потяга №751/752 сполученням Здолбунів-Хелм (Польща) через проведення ремонтних робіт на шляхах. Про це стало відомо з повідомлення на офіційному сайті перевізника.

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня А що так було? Українець "категорично відмовився" від повістки - чи підтримав його суд Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми
Показати ще

У червні скасовано рейси, які планувалися на 3, 10, 16 і 24 числа, а в липні – на 1, 8, 15, 22 і 29 числа. Крім цього, поїзд також не буде курсувати 5, 12, 19 і 25 серпня, а у вересні - 2, 9, 16, 23 і 30 числа.

Нагадаємо, що звичні фіранки у вагонах поїздів Укрзалізниці скоро зникнуть. Їм на зміну прийдуть сучасні ролети. Оновлення вагонів тривають, і ці ролети - лише продовження капітального ремонту.

Як повідомляв портал Знай.uа, українцям нагадали, як правильно подорожувати з дітьми на поїзді. Часто батьки, сідаючи в вагон, забувають взяти необхідні документи, а також мало, хто знає, на які пільги вони можуть розраховувати.

Також портал Знай.uа писав, що Укрзалізниця ніколи особливо не відрізнялася відмінним сервісом, а іноді навіть те, до чого ми так звикли, здатне шокувати. Не так давно компанія представила своїм клієнтам черговий сюрприз. Українка поділилася, як компанія розжилася на 2000 грн, а пасажири не змогли навіть потрапити на поїзд, поїздку в якому оплатили.