Національний банк України планує встановити додаткові вимоги, до випадків, які стосуються оскарження клієнтом переказів коштів, які їм не здійснювалися. Відповідну заяву зробила прес-служба НБУ.

Так, банк після того, як отримав повідомлення від користувача, повинен буде відновити залишок коштів на його рахунку до того стану, в якому він був перед здійсненням цього перекладу. Крім того, таку операцію банк повинен буде зробити не пізніше наступного робочого дня.

Ця постанова стосується тільки тих випадків, коли банк не має підстав вважати дії користувача неправомірними.

"Користувач несе всі збитки, пов'язані з перекладами, які оскаржуються, якщо банком доведено, що дії або бездіяльність користувача призвели до втрати, незаконного використання Піну або іншої інформації, що дає змогу ініціювати платіжні операції", - сказано в повідомленні.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей
Показати ще

"Банк має право не повертати кошти в розмірі 20 неоподатковуваних мінімумів (близько 350 гривень - ЕП.), якщо переклад був здійснений втраченої/викраденої або неправомірно використаної картою, якщо користувач повідомив про її втрату тільки після проведення такого перекладу", - пояснює прес-служба.

Раніше повідомлялося, що у НБУ розповіли, що робитимуть, якщо суд скасує рішення щодо націоналізації ПриватБанка.

Цю інформацію повідомив заступник голови нацрегулятора Катерина Рожкова.

Вона зазначила, що ПриватБанк можуть націоналізувати другий раз за умови, що суд скасує аналогічне рішення за 2016 рік.

Нагадаємо, "ПриватБанк" визнають неплатоспроможним.

Як повідомляв Знай. ua, у Зеленського озвучили фінальне вимогу повернення Приватбанку.

Знай. ua писав, що "АСВІО Банк" наплював на правила НБУ.