Авіакомпанія МАУ забула своїх пасажирів в аеропорті, а літак успішно злетів без них. Про це пише видання Обозреватель, посилаючись на постраждалих пасажирів.

Повідомляється, що фігурантом гучного скандалу знову стала авіакомпанія МАУ, яка примудрилася забути в аеропорту близько 30 пасажирів рейсу “Київ-Одеса”.

Відомо, що інцидент стався 26 травня в аеропорту Бориспіль.

“На посадку в Києві прийшла вчасно. Була величезна черга, проходжу реєстрацію, заходжу в автобус і далі історія “на мільйон” — автобус катає нас по полю і повертає назад до терміналу. Водій каже: “все виходимо назад, літак без вас полетів”. Як так могло статися? Повернулися на стійку реєстрації і ніхто нічого не знає, люди панікують, у кого-то друзі, родичі вже відлетіли в Одесу”, — розповіла подробиці НП пасажирка Наталія Корівник.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Інша постраждала Тетяна Бабинець розповіла, що авіакомпанія забула її в аеропорту, хоча на літаку перебували її чоловік і дочка.

Авиакомпания МАУ самая конченная в мире! Ну или обслуживающая компания "Аэрохендлинг»! Это надо ещё выяснить Летела...

Geplaatst door Aleksandra Korovnyk op Zondag 26 mei 2019

“А я з другою донькою сіла у другий автобус. Коли він (водій автобуса) сказав, що двері закрили, і йде на зліт, я думала він жартує. Тому що такого не може бути. Ми всі пройшли реєстрацію вчасно”, — зізналася вона.

В результаті авіакомпанія погодилася поміняти пасажирам квитки на інший рейс, після чого їх заселили в готель. Іншим організували трансфер на автобусі до місця призначення.

“На жаль, дана ситуація сталася помилково співробітників обслуговуючої компанії “Аерохендлінг”. На даний момент, всім пасажирам рейсу PS055 буде надано харчування і автобус до Одеси”, – заявили в МАУ.

У компанії “Аерохендлінг” вибачилися перед пасажирами за інцидент і відзначили, що їх забули в аеропорту з вини одного зі співробітників, у якого раптово виникли проблеми зі здоров’ям.

Нагадаємо, літаюче таксі CityAirbus успішно пройшло випробування польотом

Як раніше повідомляв "Знай.ua", літак з сотнею пасажирів зламався в повітрі

Також портал "Знай.ua" писав про те, що пілот літака на 40 хвилин втратив свідомість