Приватна українська авіакомпанія МАУ відреагувала на ситуацію, де літак злетів без пасажирів, які вчасно пройшли реєстрацію.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідний допис з'явився на сторінці компанії у соціальній мережі Facebook.
Прес-служба МАУ підтвердила інформацію про інцидент. У авіакомпанії також заявили, що літак злетів без пасажирів через помилку обслуговуючої компанії.
"Нам дуже прикро за ситуацію, яка склалася, та за ті незручності, з якими зіткнулися наші пасажири. 26 травня 2019 року, близько 30 пасажирів дійсно не відлетіли рейсом авіакомпанії МАУ PS055 Київ – Одеса. Дана ситуація виникла з вини співробітників обслуговуючої компанії "Аерохендлінг", за фактом якої в даний час ведеться службове розслідування", - йдеться в дописі.
В результаті авіакомпанія погодилася поміняти пасажирам квитки на інший рейс, після чого їх заселили в готель та надали харчування. Іншим організували трансфер на автобусі до місця призначення. Окрім того, пасажирам обіцяють повернути вартість невикористаного квитка на літак.
"Пасажирам буде повернена вартість невикористаного квитка Київ – Одеса, а також згідно з правилами авіакомпанії МАУ, буде сплачена компенсація в розмірі 250 EUR", додали представники МАУ.
Повідомляється, що авіакомпанія МАУ готує претензію до обслуговуючої компанії "Аерохендлінг". Представники цієї ж компанії заявляють, що інцидент стався через одного співробітника компанії у якого раптово погіршився стан здоров'я.
Зазначимо, що прикрий інцидент стався у понеділок, 27 травня, в аеропорті "Бориспіль". Близько 30 пасажирів рейсу "Київ-Одеса" залишилися в аеропорті, а літак полетів без них. Усі вони вчасно пройшли реєстрацію на рейс.
Нагадаємо, авіакомпанія МАУ забула пасажирів просто на злітній смузі: розгублені українці опинилися в полоні аеропорту.
Як раніше повідомляв "Знай.ua", відомий український ведучий подає до суду на МАУ: "Пора закривати цю шарашкіну контору".
Також портал "Знай.ua" писав про те, що пілот літака на 40 хвилин втратив свідомість.