Приватна українська авіакомпанія МАУ відреагувала на ситуацію, де літак злетів без пасажирів, які вчасно пройшли реєстрацію.

Відповідний допис з'явився на сторінці компанії у соціальній мережі Facebook.

Прес-служба МАУ підтвердила інформацію про інцидент. У авіакомпанії також заявили, що літак злетів без пасажирів через помилку обслуговуючої компанії.

"Нам дуже прикро за ситуацію, яка склалася, та за ті незручності, з якими зіткнулися наші пасажири. 26 травня 2019 року, близько 30 пасажирів дійсно не відлетіли рейсом авіакомпанії МАУ PS055 Київ – Одеса. Дана ситуація виникла з вини співробітників обслуговуючої компанії "Аерохендлінг", за фактом якої в даний час ведеться службове розслідування", - йдеться в дописі.

літак МАУ
літак МАУ

Популярні новини зараз
Українці вибухнули люттю та мемами про Тищенко, який гуляє у Таїланді: зустрічається з "коралевською" родиною "Випала карта Сонця": відомий астролог поділився прогнозом "подвійної" перемоги України - ворог зникне, як роса Гаманці пенсіонерів стануть "пухлішими": хто отримає велику надбавку в 2023 році До 60-ти чекати не потрібно: українцям запропонували вийти на заслужений відпочинок у 54 роки, що необхідно
Показати ще

В результаті авіакомпанія погодилася поміняти пасажирам квитки на інший рейс, після чого їх заселили в готель та надали харчування. Іншим організували трансфер на автобусі до місця призначення. Окрім того, пасажирам обіцяють повернути вартість невикористаного квитка на літак.

"Пасажирам буде повернена вартість невикористаного квитка Київ – Одеса, а також згідно з правилами авіакомпанії МАУ, буде сплачена компенсація в розмірі 250 EUR", додали представники МАУ.

Заява авіакомпанії МАУ, стосовно рейсу PS055 Київ-Одеса від 26.05.2019р. Нам дуже прикро за ситуацію, яка склалася, та...

Geplaatst door Fly UIA op Maandag 27 mei 2019

Повідомляється, що авіакомпанія МАУ готує претензію до обслуговуючої компанії "Аерохендлінг". Представники цієї ж компанії заявляють, що інцидент стався через одного співробітника компанії у якого раптово погіршився стан здоров'я.

аеропорт Бориспіль
аеропорт Бориспіль

Зазначимо, що прикрий інцидент стався у понеділок, 27 травня, в аеропорті "Бориспіль". Близько 30 пасажирів рейсу "Київ-Одеса" залишилися в аеропорті, а літак полетів без них. Усі вони вчасно пройшли реєстрацію на рейс.

Нагадаємо, авіакомпанія МАУ забула пасажирів просто на злітній смузі: розгублені українці опинилися в полоні аеропорту.

Як раніше повідомляв "Знай.ua", відомий український ведучий подає до суду на МАУ: "Пора закривати цю шарашкіну контору".

Також портал "Знай.ua" писав про те, що пілот літака на 40 хвилин втратив свідомість.