Мешканка Дніпра Люся Собяніна-Литвинова вимагає звільнити касира, яка неправильно пробила їй товар і при цьому нагрубила.

Про це повідомляють у групі «Придніпровський край» у Facebook.

Проте, варто зауважити, що в коментарях мешканці стали на захист жінки, оскільки вважають, що у касирів дуже важка робота, яка, до того ж, погано оплачується. В інциденті люди звинувачують обидві сторони.

Скандал у супермаркеті виник через те, що касир неправильно пробила йогурт. Покупниця це помітила і попросила виправити помилку. Але касир не змогла цього зробити і попросила жінку взяти той йогурт, який вона пробила.

Популярні новини зараз
ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще

«У результаті вона пробила мені ці йогурти, повернула 30 грн, хоч різниця була майже 31 грн і, посміхаючись, каже: «Дівчина, якщо з мене знімуть ці 30 грн, то нехай ваші діти потравляться цим йогуртом». Це вона сказала при моїх дітях, за мною стояли наступні покупці з маленькою дитиною. Все це чули. Я відразу ж звернулася до адміністратора з вимогою звільнити цю особу, тому що такі люди не повинні працювати у сфері обслуговування», — розповіла мешканка Дніпра.

Нагадаємо, що українці дуже часто стикаються з неякісною продукцією на полицях магазинів. Жителі столичного Печерська переконалися на власному досвіді, що дорогий товар - ще не означає, що він якісний.

Як раніше повідомляв портал «Знай.ua», українці часто скаржаться на обмани в різних супермаркетах: то обважать, то ціни не відповідають цінникам, то простроченням торгують. В цей раз обман чекав українця прямо на касі супермаркету "Сільпо", про що він поспішив повідомити в одному із спільнот мережі.

Також портал «Знай.uа» писав, що обурена мешканка Херсона розповіла, як звичайний похід в магазин перевернув її життя.