Мешканці багатоквартирних будинків можуть платити лише за фактично спожиті послуги, та мають право зменшити рахунки в разі надання неякісної послуги або її ненадання.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦе врегульовано Порядком здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості, затвердженим постановою КМ № 482, пише "Ліга:Закон".
Перерахунок здійснюється в разі:
- надання послуги з порушенням вимог щодо її якості, передбачених договором про надання послуги з управління багатоквартирним будинком, а також стандартами, нормативами, нормами, порядками і правилами;
- надання послуги з порушенням періодичності її надання;
- ненадання управителем послуги або її окремих складових.
Для здійснення перерахунку споживачу необхідно подати акт-претензію визначеної форми до управителя. Потім сума перерахунку зарахується в оплату майбутніх платежів, крім випадку припинення дії договору про надання послуги з управління багатоквартирним будинком.
Перерахунок за актом-претензією, що надійшов від споживача, здійснюється управителем для всіх споживачів будинку, яким послуга була надана невідповідної якості.
Інформація про здійснення перерахунку наводиться управителем у рахунку на оплату послуги із зазначенням при цьому даних про період, протягом якого послуга надавалась невідповідної якості, суму та період перерахунку. Також інформаційне повідомлення розміщується на власному веб-сайті управителя.
У нормативному акті також зазначено, що до договорів про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, укладених до 10 червня 2018 року застосовуються вимоги Порядку № 970.
Як повідомляв раніше Знай.ua, отримувачів субсидій попередили про перевірки.
Також портал Знай.ua писав, що Пенсійний фонд відзвітував про виплачені у 2019 році субсидії.