Українці дуже тривалий час скаржаться на Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора почули лише відмовки. Ось в таку ж історію потрапила українка, яка вирішила поділитися проблемою, що сталася з нею на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

мобільний оператор
мобільний оператор

"Крик незахищеного, але дуже психічного споживача. Посилаю промінь поносу компанії Київстар. Від душі. Щедро, аж до масової діареї. Промінь деменції посилати сенсу немає - я думаю, це взагалі перша, необхідна ознака при прийомі на роботу. У наступному році бажаю особисто номінувати цю компанію на титул "Біде року"- злісно дівчина почала своє звернення.

Вся справа в тому, що з 17 травня у неї немає інтернету, так як, коли ремонтували дах, то прибрали обладнання. Вона відразу вирішила звернутися до колл-центру, де довго вислуховувала стандартні фрази автовідповідача і старанно перемикала кнопки. Коли нарешті вона дісталася до оператора, то їй відповіли, що її заявка прийнята.

магазин Київстар
магазин Київстар

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків
Показати ще

"І я почала чекати і сподіватися. "Чекай на мене, і я повернуся" - та інша лірика. Через десять днів зателефонувала знову. "Як? - здивувався бадьорий хлопчик на лінії. - Ви досі без інтернету? Його правда не можна встановити на даху? Тоді ми йдемо до вас. І ми постараємося!" Це був світлий, романтичний період листів щастя. Кожні два дні - смска: "Ми все тримаємо на контролі, дорогенька, але термін розгляду вашої дуууже важливої для нас заявочки перенесено на....". На місці трьох крапок стояла дата, а не те, що ви подумали. Хоча, краще б відразу стояло правдиве буквене слово."

У підсумку, через два тижні вона зателефонувала сама і, в черговий раз, після довгих розмов її заявку прийняли і пообіцяли, що незабаром проблема вирішиться.

"Як ви розумієте, сьогодні знову відбувся душевна, але дещо емоційна розмова. Мені повідомили три речі: по-перше, я дзвоню всього вдруге. По-друге, інтернет у мене працює. А якщо не працює - то за зовсім з іншої причини, Рафік невинний, винні підрядники. Потрібно захистити Київстар від підрядників, пишіть скаргу в Лігу Сексуальних Реформ. по-третє, гроші зняті з абонплати за весь період, і повернути їх назад - суто мої проблеми. Якщо мені сильно захочеться, то я піду в абонентський центр в робочий час, витрачу всього годинку, і вуаля! - мені великодушно їх зарахують у рахунок майбутніх заслуг (моїх, звичайно)." - закінчила дівчина.

Крик незащищенного, но очень психического потребителя. Посылаю луч поноса компании Киевстар От души. Щедро, вплоть до...

Geplaatst door Ирина Кучер op Woensdag 26 juni 2019

Нагадаємо, українцям пояснили правила перенесення мобільного номера до іншого оператора.

Як повідомляв "Знай.ua", Kyivstar та Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також "Знай.ua" писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "битву" за абонентів.