Державний банк ПриватБанк знову опинився в центрі скандалу. На цей раз фінансові шахраї обманювали українців за допомогою мобільної онлайн програми "Приват24".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це стало відомо в неділю, 24 березня завдяки відгуку однієї з клієнток банку на сайті Мінфін.
Читай Знай.uа в оновленому чаті Viber! Приєднуйтесь!
"В олх замовляла речі, взяли передоплату і до побачення. Пишу в приват, а там тільки руками розводять. Не можуть чи що заблокувати шахрая?", - клієнтка скаржиться ПриватБанку Юлія.
Фахівці служби підтримки висловили жаль, що з Юлією сталася така ситуація і розповіли, що потрібно робити клієнтам банку в разі шахрайства інших осіб з використанням банківських інструментів.
"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які скоюють протиправні дії щодо клієнтів банку", - відповіли в службу підтримки банку.
При цьому в ПриватБанку зазначили, що вони обмежені у своїх можливостях і не можуть допомогти клієнтці повернути втрачені гроші. Вони пояснили, що у випадку шахрайства банк не може виступати в ролі заявника в поліцію, оскільки стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є сама клієнтка банку.
"Для проведення розслідування за фактом шахрайства ми рекомендуємо Вам звернутися в правоохоронні органи", - резюмували в банку.
Нагадаємо, навколо Приватбанку люто прогриміло. ПриватБанк із завидною постійністю бере участь в гучних скандалах.
Як повідомляв Знай. ua, "ПриватБанк" шахраї атакують в "Приват 24". В службі підтримки ПриватБанку зазначили, що необхідно звертатися в поліцію із заявою.
Знай. ua писав, що ПриватБанк роздає українцям по 50 тисяч. Обурена клієнтка приголомшила українців "кредитною історією".