Тисячі незадоволених клієнтів щодня скаржаться на Kyivstar і його шахрайські схеми. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а від оператора почули лише відмовки.

Киянин вирішив на своїй сторінці у Facebook поділитися власним досвідом спілкування зі скандальною компанією.

“Трясця твоїй матері, курв’ячий ти Kyivstar. Я задовбався платить кучу грошей за відсутність мобільного інтернету, відсутність зв’язку там, де він має бути апріорі, постійні відпадання і таке інше. Після десяти років користування постійним нрмером доведеться перейти на іншого оператора. У вас не те, що нема 4G там, де ви рекламуєте… У вас його в столиці подекуди нема. У вас навіть 3G толкового немає там, де був раніше. Хай вам там всім гарно живеться… Сподіваюсь що у потойбіччі для тих з вас, хто винен у такій роботі, буде персональна віковічна тортура." написав він

В коментарях відзначився представник компанії Kyivstar, який пошкодував клієнта:

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Гроші на дітей: в Україні збільшилася сума допомоги батькам новонародженої дитини
Показати ще

"Юрій, дуже шкода, що у Вас таке ставлення до компанії. Зверніться в особисті повідомлення, опишіть ситуацію, спробуємо допомогти."

Решта коментуючих були налаштовані більш агресивно до оператора:

"Зв’язок поганий, інтернету майже немає.", "Підключив швидкісний інтернет від Київстар? Хочеш, щоб усе літало?!? А тепер сам, любий, сам", "У Черкасах цілий район місяць не мав зв’язку. На скарги оператор пропонував, щоб побільше людей скаржилося, тоді швидше відреагують."

Нагадаємо, українцям пояснили правила перенесення мобільного номера до іншого оператора.

Як повідомляв "Знай.ua", Kyivstar та Lifecell заманили українців у боргову пастку.

Також "Знай.ua" писав, що Lifecell і Kyivstar влаштували "битву" за абонентів.