Стало відомо, що "ПриватБанк" відповів на заяву клієнта про нарахування величезної суми заборгованості за отриманим кредитом в 100 гривень. У державному банку відреагували на дане звернення, а також дали пояснення. Про це в неділю, 15 серпня, повідомляє клієнт в рубриці "Відгуки" на офіційному сайті Мінфіну.

"В 14 році взяв 100 грн. У 19 році виїхав з зони на територію України і виявилося що боргу 6 тисяч... Непогано ви так хлопці заробляєте! Обдираловка! Чому йдуть відсотки за відсотки? Чому сума відсотків додається до суми позики???...", - обурився клієнт банку.

У відповідь на цей відгук, представник служби підтримки "Приватбанку" повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.

"Нам шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Наскільки ми розуміємо з відкликання, мова йде про використання картки "Універсальна". Згідно з чинним договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. При необхідності Ви можете внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися мінімальними щомісячними платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн. Якщо було порушено умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі і надалі дотримуватися правила погашення (https://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/)", - відповіли на заяву клієнта в "Приватбанку".

Популярні новини зараз
Розмір виплат зміниться: що чекає на пенсіонерів у 2025 році Пенсіонери ВПО можуть отримати солідну надбавку: що для цього потрібно Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Мобілізацію урівняли для всіх: українцям оголосили вердикт щодо економічного бронювання
Показати ще

Нагадаємо, що "ПриватБанк" дізнається про українців все заради однієї мети.

Як повідомляв портал Знай.ua, "ПриватБанк" продовжує мучити гаманці українців.

Також портал Знай.ua писав, що "ПриватБанк" розпрощався з "полуничкою".