У Національному банку розповіли, на що найчастіше скаржаться українці. Про це повідомляє
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяМайже 50% всіх скарг від клієнтів банків стосується послуг, які банки нав'язують українцям. Мова йде, наприклад, про страховці або нотаріальних послугах.
При цьому згідно законодавчої бази фінансові установи не мають права нав'язувати клієнтам послуги. При цьому за останні 8 років жодному державному органу не дали повноважень проконтролювати цю норму.
В Нацбанку відзначили, що тиждень тому депутати Верховної Ради прийняли закон №108-1. Він покликаний виправити ситуацію, яка склалася.
"Документ покладає на НБУ зобов'язання щодо захисту прав споживачів фінпослуг і надає йому інструменти ринкового регулювання поведінки учасників фінансового сектора для споживачів", повідомили в НБУ.
Новий закон передбачає, що клієнти отримали право скаржитися у фінансову установу у випадку, якщо його співробітники пропонують їм непотрібні послуги. При конструктивному відповіді установи, українці можуть звернутися в Національний банк України.
Нагадаємо,
Як повідомляв Знай. ua,
Також Знай. ua писав, що