Бортпровідники деяких авіакомпаній поділились претенезіями, які вони бояться озвучувати пасажирам вголос, щоб не втратити роботу, повідомляє “Лента.ru”.

Як повідомляється, найбільше стюардеси бажали б від пасажирів доброти та терпіння, а також розуміння, що не завжди можна адаптувати сервіс під кожного конкретного пасажира. Такою бортпровідники хотіли б, щоб пасажири не запізнювались під час стикувальних рейсів.

Пасажири літака
Пасажири літака

Ще одне прохання членів екіпажу літаків до пасажирів — не ходити по салону без взуття, оскільки, за словами авіаторів, більшість людей навіть не здогадуються про те, що літаки всередині дуже брудні. А також члени екіпажу нагадують про те, що вони не можуть точно знати, на скільки літак запізниться до аеропорту прибуття через затримку рейсу.

Нагадуємо, що з 1 березня 2020 року набуває чинності новий порядок перетину кордону між Україною та Росією.

Популярні новини зараз
Нові правила оплати та передачі показників: "Нафтогаз" попередив споживачів Термін дії – 30 днів: у ПриватБанку зробили важливу заяву для власників карток Двоетапне зростання тарифів у 2026 році: які суми побачимо у платіжках Один клік і грошей немає: ПриватБанк попередив про нову загрозу
Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що Зеркаль залишила посаду міністра МЗС.

Також портал "Знай.ua" писав, що Гончарук ризикує повторити долю Гройсмана.