Бортпровідники деяких авіакомпаній поділились претенезіями, які вони бояться озвучувати пасажирам вголос, щоб не втратити роботу, повідомляє “Лента.ru”.

Як повідомляється, найбільше стюардеси бажали б від пасажирів доброти та терпіння, а також розуміння, що не завжди можна адаптувати сервіс під кожного конкретного пасажира. Такою бортпровідники хотіли б, щоб пасажири не запізнювались під час стикувальних рейсів.

Пасажири літака
Пасажири літака

Ще одне прохання членів екіпажу літаків до пасажирів — не ходити по салону без взуття, оскільки, за словами авіаторів, більшість людей навіть не здогадуються про те, що літаки всередині дуже брудні. А також члени екіпажу нагадують про те, що вони не можуть точно знати, на скільки літак запізниться до аеропорту прибуття через затримку рейсу.

Нагадуємо, що з 1 березня 2020 року набуває чинності новий порядок перетину кордону між Україною та Росією.

Популярні новини зараз
Коли скасують графіки відключення світла: хто та як формував черги Терміново біжіть до супермаркету, поки не почалися тривалі відключення світла: що потрібно купити кожному українцеві Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте
Показати ще

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що Зеркаль залишила посаду міністра МЗС.

Також портал "Знай.ua" писав, що Гончарук ризикує повторити долю Гройсмана.