Найбільший авіаперевізник України МАУ поступово втрачає своїх клієнтів. В цей раз користувач Олександр Косован поскаржився на авіакомпанію на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Так, юзер заявив, що МАУ є найгіршою авіалінією з нікчемним сервісом. За словами Олександра, через непогоду буквально за 10 хвилин до вильоту був скасований його рейс.
"Ненавиджу МАУ, найстрашніша авіалінія з жахливим сервісом. За 10 хв до посадки скасували рейс типу через погану погоду. Валізи - ломіться через закриті двері забирайте з конвеєра, каса на 3-му поверсі...", - написав користувач.
Також він стверджує, що від співробітників авіалінії не дочекаєшся ні вибачень за доставлені незручності, ні якої-небудь допомоги.
"Ні вибачень, ні допомоги якоїсь. Підходжу на стійку сервісу, кажу рейс скасували, у відповідь: "І що?" !?!", - обурився Косован.
Інші користувачі мережі підтримали бік Олександра і також поскаржилися на авіаперевізник МАУ.
"Сама днищева авія-компанія... Багаж у літаку під ноги ставити доводиться бо вони завжди "місця для багажу не розрахували"", "мяу як завжди 😞 і здавалося б питання які могли згладити співробітники, але ні... напевно навіть співробітники мяу роблять все, що б ця шаражка закрилася нарешті і коломойський перейшов до топлення виндрозів", "Перестав з ними літати...((", "Welcome to the club. We have T-shirt’s. mau must die", - прокоментували юзери.
Як повідомляв портал Знай.ua, дві пасажирки американської авіакомпанії Frontier Airlines подали в суд на перевізника за бездіяльність.
Також портал Знай.ua писав, що в Одесу повернулися рейси з Києва запорізької авіакомпанії "Мотор Січ". Пауза в авіаперевезеннях затягнулася майже на півтора місяця.