Кількість перевезених пасажирів airBaltic у 2018 році перевищила 4 млн,
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа думку глави Наглядової ради МАУ Арона Майберга попри відсутність стабільного платоспроможного пасажира на рідному ринку, динаміка розвитку авіаційних перевезень в Україні продовжує зростати досить швидко в порівнянні з показниками європейських країн. Але успішні лоукости фактично забирають потенційного пасажира у національного авіаперевізника.
Якщо не зважати на економічну складову питання авіаційного бізнесу, то пояснення програшу МАУ у війні з лоукостами може критися у підході до роботи з потенційним пасажиром.
Відомо, що неодноразово МАУ ставала учасником гучних судових процесів, які в той чи інший спосіб були пов'язані з самою авіакомпанією і / або пов'язаними з нею людьми. Серед них оплата державних зборів, судові позови, пов'язані з Ryanair. Загалом це формувало негативне сприйняття авіакомпанії реальним і потенційним пасажиром та несло великий збиток її іміджу. Тому від послуг МАУ можуть частково відмовитися навіть ті хто, нею ніколи не літав.
Проблемою МАУ також є позиціювання — перевізника сприймали, як дорогу статусну авіакомпанію. В результаті для клієнтів стало шоком, коли МАУ почала урізати послуги. Тарифи національний перевізник знизив для можливості конкурувати, а додаткових плюсів своєму пасажиру не дав. Крім того, МАУ надто пізно почала роботу над змінами перед приходом ери лоукост перевезень в країні.
Водночас, є багато різних прикладів, які формують позитивний імідж авіакомпанії: допомога пасажирам збанкрутілих авіакомпаній, проекти для молодих фахівців, різні новорічні акції, допомога важкохворим у перельотах. Експерти запевняють, що забезпечити собі лідерську позицію на ринку можна збудувавши правильну схему продажів і позиціювання з урахуванням реалій конкуренції.
Нагадаємо, раніше
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що