Збій терміналу залишив клієнта “ПриватБанку” без чималої суми грошей. Про це чоловік повідомив на тематичному порталі “Мінфін”.

Як повідомляється, чоловік намагався поповнити свою картку на 7,5 тисяч гривень. Банкомат гроші прийняв, але після цього одразу завис. Картку він повернув через 10 хвилин.

Чоловік одразу зателефонував до служби підтримки, де його повідомили про те, що протягом доби проблему вирішать. Але результату так і не було, а повторні дзвінки та повідомлення на гарячу лінію завершились повідомленням про те, що проблему вирішать через три дні. По тому тривала розмова із працівником колл-центру завершилась тим, що останній повідомив, що інкасація з цього банкомата запланована на перше січня.

“Ніяких номерів департаментів для з’ясування терміну повернення грошей не дають, з керівництвом не зв’язують, лише приносили вибачення”, - написав чоловік.

Популярні новини зараз
Менше пільг і більше вимог: соціальну допомогу платитимуть за новими критеріями Пенсіонери втратять надбавки: кого торкнеться у першу чергу Стосується одержувачів пенсій, субсидій та пільг: важливе попередження від ПФУ Зміни у мобілізації з 1 травня: Генштаб оголосив про важливе нововведення
Показати ще

Зрештою чоловіку на картку перевели лише 2.3 тисячі гривень, сказавши, що інше не знайшли, та порадили звернутись до правоохоронних органів.

Нагадуємо, що з нового року “ПриватБанк” запровадив новий алгоритм роботи банкоматів у випадку, якщо клієнт забув у них картку, або зняту готівку.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що з карток ПриватБанку почали зникати гроші.

Також портал "Знай.ua" писав, що ПриватБанк влаштував українцям випробування.