Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ), розпочала роботу над спрощенням порядку перенесення абонентського
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, розпочато роботу над розробкою змін до Порядку надання послуг з перенесення абонентських номерів. Основною метою таких змін є спрощення для споживача процедури отримання послуги з перенесення абонентського номера (ППН), що дозволить споживачам більш вільно змінювати оператора телекомунікацій, у мережі якого вони отримують телекомунікаційні послуги", – йдеться у повідомленні.
Повідомляється, що НКРЗІ вже провела попередні консультації з представниками операторів мобільного зв’язку та спілки захисту прав споживачів. Зокрема, була представлена концептуальну модель змін.
Запропонована концепція змін передбачає спрощення порядку подачі заяв абонентів на отримання ППП, а саме, подання заяви на ППН до одного суб’єкта – оператору-одержувачу за принципом єдиного вікна "One Stop Shop process" з одночасною реєстрацією такого абонента, якщо він планує отримувати послуги не на основі письмового договору.
Також буде зменшено термін перенесення абонентського номера до двох робочих днів. Зараз період перенесення становить 3 дні. Також спростять процес ідентифікації абонента. Наразі робота над змінами до Порядку надання послуг з перенесення абонентських номерів продовжується.
Нагадаємо,
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що