Комісія з України, яка розслідує авіакатастрофу в Ірані, заявила, що на двигунах літака МАУ немає слідів пожежі. Про це написав український журналіст Юрій Бутусов у Facebook.

"Я досліджую обидва двигуни літака і не бачу на них слідів пожежі. Сюди доставлені фрагменти правого крила – там теж немає слідів пожежі. Тобто версія несправності двигунів, вибуху двигунів на даний момент не підтверджується. Літак горів – але версія виходу з ладу двигунів не підтверджується", - повідомив інформатор журналіста.

Відомо, що влада Ірану не збирається щось від когось засекречувати та згідно з Чиказькою конвенцією надасть доступ до розслідування і до розшифровки "чорних скриньок" усім, кого торкнулася трагедія.

Аварія літака МАУ в Ірані, фото: REUTERS
Аварія літака МАУ в Ірані, фото: REUTERS

За словами джерела в комісії, попередні результати розслідування дозволяють зробити п'ять ключових висновків.

Популярні новини зараз
Потрібно встигнути: українцям, з квитанціями за світло на руках, назвали важливу умову ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення Чужі борги можуть стати вашою проблемою: "Нафтогаз" дивує українців "сюрпризами" Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок
Показати ще

1. Літак вийшов з ладу, на його борту виникла пожежа, але не в результаті несправності двигунів, а в результаті іншої причини.

2. Літак був фактично новий. Самий зв'язок і система управління багаторазово дубльовані, вони вийти з ладу не могли, немає ознак несправності, про яку було б відомо наземним службам.

3. За штурвалом були досвідчений перший пілот Олексій Наумкін з нальотом 12 тисяч годин, другим пілотом був Сергій Хоменко з нальотом 7,6 тисяч годин, колишній військовий льотчик. Вивести їх з ладу могла тільки раптова подія, яка одночасно вразила б систему зв'язку, управління та екіпаж літака.

Авіакатастрофа в Ірані, скріншот із відео
Авіакатастрофа в Ірані, скріншот із відео

4. Відсутність будь-яких переговорів з диспетчером і відсутність пожежі в двигунах говорить про те, що версія терористичного акту, зіткнення з дроном або вибуху зенітної ракети вельми вірогідна.

5. Записи радарів аеропорту покажуть обстановку в момент катастрофи, і тоді буде ясно, чи наближалися якісь об'єкти чи ні. Тому ракетну версію на даний момент виключити не можна.

"На двигателях нет следов пожара" - информация о работе государственной комиссии по расследованию обстоятельств гибели...

Geplaatst door Юрий Бутусов op Donderdag 9 januari 2020

Нагадаємо, РНБО взялася за справу аварії літака МАУ, озвучено основну версію.

Як повідомляв портал Знай.uа, Зеленський оголосив день жалоби за загиблими пасажирами МАУ.

Також портал Знай.uа писав, що Іран опублікував звіт про причини авіакатастрофи МАУ.