Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як з його картки без згоди зняли кілька разів гроші і про відмову персонального банкіра в обслуговуванні. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.

"Вчора 15.02.2020 я замовив товар на олх з доставкою олх, але це на мій жаль виявилися шахраї! О 23:00 я дзвоню в приват банк на 3700.Мені передзвонює з +380504568548 дівчина. Я їй пояснюю ситуацію про те що мене "кинули" шахраї і прошу залишити операцію (операція проведена в 22:37 з карти. На що вона мені заявляє що блокує дану карту і на платежі робить позначку — шахраї (дослівно не пам'ятаю), і говорить що б я йшов в банк за новою картою і писав заяву в поліцію.16.02.2020 йду в поліцію і пишу заяву", - розповідає клієнтка.

ПриватБанк, фото: Getty Images
ПриватБанк, фото: Getty Images

Проте дівчина розповіла, що на наступний день в Приват24 помітила, що карту ніхто не блокував, а оператор чату підтвердив, що карту ніхто не блокував і на платежі ніяких поміток теж немає.

При цьому представник Приватбанку спробував пояснити причину, по якій склалася така ситуація і заявив, що банк готовий допомогти їй будь-яким необхідним чином.

Популярні новини зараз
Готуйте гаманці: скільки доведеться платити за електрику та газ з 1 травня Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів
Показати ще

"Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Банк зацікавлений в тому, щоб оберігати своїх клієнтів від шахрайських дій, і завжди працює спільно з правоохоронними органами для розшуку і затримання зловмисників, які скоюють протиправні дії щодо клієнтів банку, але, на жаль, в описаній Вами ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв, згідно з законодавством, знаходяться за межами юрисдикції банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий допомогти цьому будь-яким необхідним чином", - відповіли в банку.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, ПриватБанк пояснив пропажу грошей з карти клієнтів і відмова в обслуговуванні.

Як повідомляв Знай. ua, уважний киянин врятував себе і інших від зухвалих шахраїв.

Також Знай. ua писав, що ПриватБанк пояснив, чому урізає кредитні ліміти.