ПриватБанк не дозволив клієнтці з-за кордону оплатити через Приват24 свої комунальні платежі. Жінка багато років поспіль обслуговується в цьому банку і зберігає тут на депозитах свої заощадження. Але тепер вона скаржиться на якість обслуговування. Свій негативний відгук вона залишила на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки", попросивши допомогти розібратися в ситуації.

Скріншот повідомлення з сайту Мінфін

Клієнтка Приватбанку скаржиться на те, що банк без попередження поміняв їй спосіб підтвердження платежу, і вона чотири дні не могла здійснити фінансову операцію. Їй пообіцяли повернути push-повідомлення через смс-повідомлення, але обіцянку банк так і не виконав. Клієнтку обурило, що банк не виконує елементарних зобов'язаннь по обслуговуванню.

Скріншот повідомлення

У Приватбанку відповіли клієнтці, що всіляко турбуються про безпеку її коштів на карті, тому і вживають заходів обережності, змінюючи способи підтвердження платежів. Їй порадили звернутися в службу підтримки на сайті банку, де їй допоможуть вирішити проблему.

Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну
Показати ще

Нагадаємо, клієнт ПриватБанку зробив заяву про доступ сторонніх осіб до рахунку.

Як повідомляв Знай.uа як перевірити, чи рахують вам стаж до пенсії роботодавці - інструкція.

Знай.uа писав, шахраї вичікують просто біля банкоматів, чого категорично не можна робити.