ПриватБанк не дозволив клієнтці з-за кордону оплатити через Приват24 свої комунальні платежі. Жінка багато років поспіль обслуговується в цьому банку і зберігає тут на депозитах свої заощадження. Але тепер вона скаржиться на якість обслуговування. Свій негативний відгук вона залишила на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки", попросивши допомогти розібратися в ситуації.

Скріншот повідомлення з сайту Мінфін

Клієнтка Приватбанку скаржиться на те, що банк без попередження поміняв їй спосіб підтвердження платежу, і вона чотири дні не могла здійснити фінансову операцію. Їй пообіцяли повернути push-повідомлення через смс-повідомлення, але обіцянку банк так і не виконав. Клієнтку обурило, що банк не виконує елементарних зобов'язаннь по обслуговуванню.

Скріншот повідомлення

У Приватбанку відповіли клієнтці, що всіляко турбуються про безпеку її коштів на карті, тому і вживають заходів обережності, змінюючи способи підтвердження платежів. Їй порадили звернутися в службу підтримки на сайті банку, де їй допоможуть вирішити проблему.

Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Популярні новини зараз
Атаки стануть ще сильнішими: рф вибрала нову ціль замість ударів по енергетиці ТЦК запровадить електронну мобілізацію: як вручатимуть повістки Енергетичний колапс: експерт закликав готуватися, щоб пережити зиму Польща штрафуватиме українців за дітей
Показати ще

Нагадаємо, клієнт ПриватБанку зробив заяву про доступ сторонніх осіб до рахунку.

Як повідомляв Знай.uа як перевірити, чи рахують вам стаж до пенсії роботодавці - інструкція.

Знай.uа писав, шахраї вичікують просто біля банкоматів, чого категорично не можна робити.