У Вінниці працівник компанії Воля, підключаючи інтернет новим мешканцям будинку перерізав кабель
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Шановні жителі Вінниці! Підключаючи інтернет від компанії Воля, будь ласка, слідкуйте за діями їх працівників. Так як їх не зовсім вправні руки можуть зіпсувати дружні стосунки з вашими сусідами. Ситуація склалась наступним чином: проводячи інтернет новим мешканцям працівник компанії Воля вирішив, що ми занадто довго користуємося інтернетом від Евересту і перерізав інтернет-кабель для того, щоб завести в тамбур новий і звільнити одну з дірок в стіні", - йдеться у повідомленні.
В результаті обурена жінка поскаржилася в Еверест, однак там повідомили, що перерізання кабелю не їх проблема. Провайдер запропонував заново протягти 13 метрів кабелю коштом вінничанки. Водночас працівник гарячої лінії Волі спершу запевняв, що їхній працівник такого зробити не зміг та все ж прийняв заяву, яку пообіцяли розглянути протягом 4 днів.
"Після моєї скарги в Еверест (також прекрасного провайдера) мені повідомили, що перерізання кабелю не їх проблема, і все чим можуть допомогти це заново протягти 13 метрів кабелю за мій рахунок звісно. Емоційне знайомство з сусідами дало в результаті номер працівника, який пообіцяв виправити зроблену помилку (результат унизу на фото). Працівник гарячої лінії Волі був шокований, що таке могло статись і запевняв, що це не їх працівник, але скаргу в результаті взяв, яка до речі буде розглядатись 4 дні", - йдеться у повідомленні.
У підсумку вінничанка наголосила, що не зовсім зрозуміло, яким чином має здійснюватися охорона кабелів інтернету, які знаходяться поза межами квартири від вандалів. Також жінка запитує, хто повинен компенсувати тиждень без інтернету. Слід зауважити, що згодом повідомлення було видалено.
Обов’язково підпишись на наш канал у
Нагадаємо,
Як повідомляв портал "Знай.ua",
Також "Знай.ua" писав, що