Українська компанія "Нова пошта" потрапила у скандал через зіпсовану посилку. Мешканка Києва поскаржилася на сервіс доставки, зачепивши питання компенсації у разі пошкодження посилки кур'єром.

Так, Світлана Лещенко замовила косметичні засоби на відділення компанії. У п'ятницю, 21 лютого, дівчина забрала товар і була обурена після побаченого – в посилці був гель, який, мабуть, тріснув від удару під час транспортування і забруднив інші речі всередині.

Але найцікавіше, що співробітники "Нової пошти" відмовилися відшкодовувати компенсацію Світлані за пошкоджений товар, навіть після того, як вона заповнила бланк претензії. Про ситуацію дівчина розповіла в Facebook-спільноті "Новобіличі".

"У кого був випадок, що при пересиланні посилки Новою поштою був пошкоджений її вміст і чи виплачували вам компенсацію? В п'ятницю я забрала свою посилку, коли я її відкрила була пошкоджена як від удару упаковка гелю, вона тріснула і вся посилка була в цьому гелі. Я заповнила бланк претензії, але нова пошта відмовилась компенсувати навіть частину. Це як треба було кинути ту посилку, щоб воно тріснуло. День був зіпсований", - написала Світлана, прикріпивши до публікації фото-докази.

скріншот, facebook.com/groups/novobilychi/

Популярні новини зараз
Пенсіонерам видадуть сертифікати на 400 гривень Україна може поринути у темряву: енергетики заговорили про блекаут За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень
Показати ще

Geplaatst door Светлана Лещенко op Donderdag 27 februari 2020

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що у Києві молода шахрайка вкрала посилку на "Новій пошті".

Як повідомляв портал Знай.uа, озброєний чоловік у військовій формі напав на відділення "Нової Пошти".

Також портал Знай.uа писав, що "Укрпошта" відновила доставки посилок з Китаю, де в останні місяці лютує коронавірус.