Українська компанія
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТак, Світлана Лещенко замовила косметичні засоби на відділення компанії. У п'ятницю, 21 лютого, дівчина забрала товар і була обурена після побаченого – в посилці був гель, який, мабуть, тріснув від удару під час транспортування і забруднив інші речі всередині.
Але найцікавіше, що співробітники "Нової пошти" відмовилися відшкодовувати компенсацію Світлані за пошкоджений товар, навіть після того, як вона заповнила бланк претензії. Про ситуацію дівчина розповіла в Facebook-спільноті "Новобіличі".
"У кого був випадок, що при пересиланні посилки Новою поштою був пошкоджений її вміст і чи виплачували вам компенсацію? В п'ятницю я забрала свою посилку, коли я її відкрила була пошкоджена як від удару упаковка гелю, вона тріснула і вся посилка була в цьому гелі. Я заповнила бланк претензії, але нова пошта відмовилась компенсувати навіть частину. Це як треба було кинути ту посилку, щоб воно тріснуло. День був зіпсований", - написала Світлана, прикріпивши до публікації фото-докази.
Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що
Як повідомляв портал Знай.uа,
Також портал Знай.uа писав, що