Клієнт ПриватБанку опублікував відгук про установу на сайті МінФін, розповівши, як через невелике прострочення по кредиту йому набігла велика сума. В результаті 21-річний хлопець зіштовхнувся з погрозами і судом.

"Мені 21, справа була в мої 18 років, отримав карту, підписав анкету (!), Що головне, анкету, а не договір про кредит і його умови. Так ось, справа в чому, був кредитний ліміт у 2000 грн, потім знизили в 1000 і зовсім прибрали. Було невелике прострочення, в районі 200-300 грн, по дурості на той момент карту не закрив. Думав, ну багато не набіжить. В кінцевому підсумку: дзвонили, розповідали, лякали, подали в суд. Борг на сьогоднішній момент 15.000 тис., мені пропонували реструктуризацію, але на умовах, що оплачу 6200, я пару раз погодився, не вийшло по можливості оплатити, бо в дату договору про реструктуризацію (а про нього потрібно зателефонувати за раніше і домовимося) термін його дії 2 дні. Сплатив потрібно повністю всю суму, не менше. Не дзвонили, не чіпали. Потім дізнався, що на мене пройшов суд, відповідно подав ПриватБанк. Я про нього вже дізнався пост факт, коли було рішення і пройшло достатньо часу", - йдеться у повідомленні. Скарга на ПриватБанк

ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube
ПриватБанк, фото: скріншот з YouTube

Клієнт банку зробив висновок, що користуючись неосвіченістю більшості людей у юридичних та банківських справах, співробітники Привату дозволяють собі психологічно тиснути на клієнтів та їхніх родичів. У ПриватБанку відповіли на скаргу наступним чином:

"Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією. Дозвольте зауважити, що при відкритті картки Ви підписували згоду про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг. Згідно з чинним договором у разі використання кредитних коштів після виходу з пільгового періоду потрібно щомісячне внесення коштів. За необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальними платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 100 грн", - відповіли у банку. ПриватБанк

Популярні новини зараз
Багатогодинні черги до ТЦК відміняються: у "Резерв+" запрацювала довгоочікувана функція Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Ощадбанк скасував обмеження для власників карток: що стане безкоштовним Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім
Показати ще

Скарга на ПриватБанк, скріншот: МінФін
Скарга на ПриватБанк, скріншот: МінФін

Відповідь ПриватБанку, скріншот: МінФін
Відповідь ПриватБанку, скріншот: МінФін

Обов’язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше