На просторах мережі все частіше з'являються скарги на адресу популярних мобільних операторів. На цей раз одну з найбільших компаній Vodafone звинуватили в крадіжці грошей та обмані своїх же клієнтів. Про це повідомив Володимир на сайті Otzyv.ua.

Клієнт поскаржився на мобільного оператора, pxhere

Так, за словами клієнта, його абонплата становить 60 гривень, однак, як йому, так і його дружині не рідко надходять рахунки від 90 гривень до 130 гривень за послуги, які вони не підключали.

"Абонплата 60 грн,але при цьому,то мені ,то дружині приходять рахунки від 90 до 130грн.Вони підключають якісь платні послуги, які ти ніколи не підключав,потім вантажать,мовляв, ти сам винен, уважніше треба.отпрааь смс СТОП на такий то номер і відключають послугу,але за час її підключають знову.благо операторів вистачає будемо всією родиною переходити,чого і всім раджу", - поскаржився Володимир.

Скарга клієнта, скріншот Otzyv.ua

Популярні новини зараз
Платіжка зросте майже на 40%: українцям готують новий тарифний "сюрприз" Новий предмет у школах обурив батьків: не довіряють вчителям Нові вимоги для водіїв: який документ перевірятимуть на кордоні "Ощадбанк" попередив про масштабне нововведення
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що популярний мобільний оператор "Київстар" анонсував нові правила поповнення рахунку.

Як повідомляв портал "Знай.ua", клієнт мобільного оператора Lifecell поскаржився на шахрайство.

Також "Знай.ua" писав, що компанія Lifecell з'їла останні нерви українця з-за звичайного інтернету.