На просторах мережі все частіше з'являються скарги на адресу популярних мобільних операторів. На цей раз одну з найбільших компаній Vodafone звинуватили в крадіжці грошей та обмані своїх же клієнтів. Про це повідомив Володимир на сайті Otzyv.ua.

Клієнт поскаржився на мобільного оператора, pxhere

Так, за словами клієнта, його абонплата становить 60 гривень, однак, як йому, так і його дружині не рідко надходять рахунки від 90 гривень до 130 гривень за послуги, які вони не підключали.

"Абонплата 60 грн,але при цьому,то мені ,то дружині приходять рахунки від 90 до 130грн.Вони підключають якісь платні послуги, які ти ніколи не підключав,потім вантажать,мовляв, ти сам винен, уважніше треба.отпрааь смс СТОП на такий то номер і відключають послугу,але за час її підключають знову.благо операторів вистачає будемо всією родиною переходити,чого і всім раджу", - поскаржився Володимир.

Скарга клієнта, скріншот Otzyv.ua

Популярні новини зараз
Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати Українцям готують тарифний удар після опалювального сезону Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що популярний мобільний оператор "Київстар" анонсував нові правила поповнення рахунку.

Як повідомляв портал "Знай.ua", клієнт мобільного оператора Lifecell поскаржився на шахрайство.

Також "Знай.ua" писав, що компанія Lifecell з'їла останні нерви українця з-за звичайного інтернету.