Український оператор мобільного зв'язку Vodafone обвів навколо пальця свого вірного клієнта. На цей раз компанія зняла всі кошти з разунку і по-хамськи обійшлася з українкою. Свою скаргу клієнтка розмістив у відгуках на сайті Отзовик.

Так, українка повідомила, що заздалегідь поповнила рахунок Vodafone через додаток на смартфоні і гроші тут же зникли. З'явилося - витрачено на "додаткові послуги".

Vodafone, фото: mediasat.info
Vodafone, фото: mediasat.info

"Зателефонувала оператору, щоб дізнатись на які послуги Vodafone списав гроші з мого рахунку і дізналася, що я лох!
Виявляється я сама! якимось дивним чином ( не відправляючи смс і не созваниваясь з оператором - з цим оператор погодилася) оновила, обнулила пакет послуг", - повідомила клієнтка.

За словами клієнтки, всі її 4,8 гігабайти, 85 хвилин на інших операторів, смски і тп зникли, обнулилися і вона почала життя з чистого аркуша - оновила пакет послуг.

Популярні новини зараз
Не наплутайте з показниками лічильників цього місяця: Нафтогаз звернувся до українців Плюс 2361 грн на картку щомісяця: хтось із пенсіонерів у 2025 році отримає солідний бонус Українцям виплатять по 4 500 гривень: кому пощастить отримати допомогу В Україні 60-річні більше не зможуть вийти на пенсію: коли та як зміняться вимоги до стажу
Показати ще

"Замість вибачень я отримала твердження "сам дурень". Брудне розведення на гроші.
Висновок:
1) Водафон - [цензура]
2) Не поповнюйте заздалегідь свій рахунок Vodafone і тим більше на велику суму", - попередила українка.
Водафон допоможе вам з легкістю витратити ваші гроші і ні чого довести ви не зможете. Тільки прийняти той факт що Ви - лох",

Скарга клієнтки, скріншот з сайту Отзовик

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що одесит Віталій Милуші розповів про відомому українському операторі, який навчився нахабно "кидати" безпорадних і неуважних пенсіонерів на гроші.

Як повідомляв портал "Знай.ua", lifecell оскандалився з-за своєї акції, в якій не надали уточнення для громадян.

Також "Знай.ua" писав, що компанія nPerf протягом певного часу аналізувала якість Інтернету від трьох найбільших провайдерів-Київстар, Vodafone і lifecell.