Столичний супермаркет "Фуршет" вирішив влаштувати акцію для покупців у відділі кулінарії. Порадувати клієнтів мали середземноморською кухнею, а захід отримав назву "Дні Італії". Таке рішення виглядає дивним у світлі останніх подій у цій європейській країні, яка найбільше постраждала від пандемії коронавірусу COVID-19.

Про це повідомляє Telegram-канал "Черный список", який публікує негативні відгуки від українських споживачів.

"Враховуючи нинішню ситуацію в Італії, такий маркетинговий хід #Фуршет виглядає щонайменше дивно",- йде мова у повідомленні.

Скріншот Telegram
Скріншот Telegram

Варто зазначити, що справа йде виключно про морально-етичний бік проблеми і турботу про емоційно-психологічний стан покупців, так як зараження коронавірусом від термічно оброблених продуктів харчування практично виключене.

Популярні новини зараз
Карткою – 10 грн, готівкою – 15: в Україні знову підвищують ціни на проїзд Потрібно мобілізувати у першу чергу: ексчиновник розповів, хто має поповнити лави захисників Українцям виплатять матеріальну допомогу: хто отримає гроші і як оформити заявку Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення
Показати ще

Італія є найбільш постраждалою від коронавірусу країною світу. Там вже зафіксований 41035 випадок інфікування, а 3405 з них призвели до летального фіналу.

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Разумков здав тест на коронавірус, ЗМІ оприлюднили попередні результати.

Як повідомляв портал "Знай.ua", Італія вимирає від коронавірусу: смертей стало більше, ніж в Китаї.

Також "Знай.ua" писав, що лікар наклав на себе руки, коли дізнався, що заразився коронавірусом.