Клієнт державного банку ПриватБанк розповів про те, як він не зміг отримати валюту в кризовій ситуації. Відповідний відгук з'явився на сайті Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Приват, ось такими діями підривається всяке довіру до банків, я розумію ситуація кризова, але чому ви намагаєтеся заробити на ній? якщо у вас немає можливості видати готівковий долар, то чому у вас такий низький курс покупки? Ви ж розумієте, що такими діями ви руйнуєте довіру до вас? хто тепер в здоровому глузді буде нести вам гроші якщо при найменшій кризової ситуації ви не здатні виконувати своїх функцій та ще й намагаєтеся на цьому заробити?", - повідомив клієнт банку.
В Приватбанку спробували пояснити, чому сталася ця ситуація і пояснили, як можуть допомогти.
"ПриватБанк переводить валютообмін в онлайн на час припинення міжнародного авіасполучення. З 18 березня ПриватБанк проводити валютообмінні операції для клієнтів фізичних осіб в безготівковому форматі через мобільний банк Privat24, веб версію Приват24 і мережу терміналів самообслуговування. Як зазначили в банку, пріоритет онлайн валютообмінних операцій запроваджується для безпеки клієнтів в період карантинних заходів проти коронавіруса і до моменту відновлення міжнародного авіасполучення і поставок в Україну валютних банкнот зз-за кордону.
Готівкову валюту в касах Приватбанку без обмежень зможуть отримати власники валютних депозитів, термін дії яких завершується, за попереднім замовленням валютних коштів. Будь-які операції з готівковою гривнею як в касах банку, так і мережі банкоматів, здійснюються у звичайному режимі.", - відповіли в Приватбанку.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, клієнти Приватбанку не можуть забрати свої гроші у відділеннях.
Як повідомляв Знай. ua, ПриватБанк пояснив, що буде з кредитними картами на період карантину.
Також Знай. ua писав, що Нацбанк показав, як знезаражує банкноти від коронавіруса.