Масштабні прориви на Шота Руставелі та біля ТЦ Ocean Plaza, в результаті яких постраждали не тільки автівки, а й люди, кияни пам'ятають й досі. І ледь теплі батареї, внаслідок чого тисячі жителів столиці вимушені були мерзнути впродовж зими, - все це наслідки "комунального хаосу", що панує в місті. Але ж від сплати за опалення ніхто не позбавляв. Чи буде вводитися пеня для боржників та коли у Києві офіційно завершиться опалювальний сезон, дізнавалися Знай.ua.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
8 квітня в столичній адміністрації відбувся тематичний онлайн-брифінг.
"Ми сьогодні завершили опалювальний сезон, а не 15 квітня, як це робиться зазвичай. Соціальна сфера (дитсадки, лікарні) були відключені ще раніше. Звичайно, були кілька резонансних аварій, що ще раз підтверджує ганебний стан комунальних мереж", – повідомляє заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Як не дивно, але заступник голови КМДА підкреслив, що загалом аварійність зменшилася на 10 %, в порівнянні з позаминулим опалювальним сезоном.
"Завдяки відповідній постанові Кабміну, ціна на газ була гнучкою і киянам вдалося зекономити на оплаті за опалення чималу суму – близько 1,5 млрд грн. Для середньостатистичної квартири – це десь 1600 грн за сезон", – зазначає Петро Пантелеєв.
Загалом, на 8 квітня, заборгованість киян за комунальні послуги, в тому числі і опалення, – 6 млрд грн. Та, як було відзначено в ході брифінгу, жодна пеня в період карантину нараховуватися на боржників не буде.
"Ми розуміємо причини – вони є на сьогоднішній день. Але наша з вами плата – це зарплата тих, хто працює зараз на підприємствах. Тому хотілося б, щоб ми пройшли цей виклик комунальній системі і відповідально поставилися до цього", – наголосив заступник голови КМДА.
А завтра, 9 квітня, розпочнеться підготовка до наступного опалювального сезону – зокрема, гідравлічні випробування.
1,5 місяця люди сиділи в холоді: "Як припинити цей комунальний терор?"
Та, схоже, з позитивною оцінкою міської влади не погодяться сотні мешканців столиці. По-перше, попри обіцяні перерахунки, у більшості цифри у платіжках не зменшилися, а подекуди навіть і збільшилися.
А по-друге, весь березень чималій кількості киян довелося провести в холодних оселях. На сайті Контактного центру 1551 впродовж минулого місяця одна за одною з'являлися скарги на відсутність опалення.
Дехто з мешканців Шевченківського району вимушений був тричі звертатися до відповідних структур, але проблема так і не була усунута.
"16, 17, 18 березня я залишала заявку і вона нікуди "не дійшла", хоча її приймали і передавали (зі слів операторів). Після цього оператор Сергій знову поклав трубку. Питання: які дії мешканець, який регулярно і своєчасно оплачує всі комунальні платежі, може робити, якщо у Шевченківському диспетчерській службі приймають заявки, але до виконавців вони не доходять, ЖЕК безпосередньо заявку прийняти не може, Київенерго відповідає, що у них все працює і аварійних ситуацій немає????!!!!", – пише автор звернення № Ч-2037 (4241358) від 19 березня.
Чи буде зроблений перерахунок постраждалим від непрацездатності опалювальної системи, в мерії незабаром мають повідомити окремо.
Тож про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.