Стало відомо, що популярний мобільний оператор Vodafone знову почав "грабувати" своїх клієнтів. Чоловік не оцінив такого "оригінального привітання" від компанії та порадив переходити на будь-який інший оператор. Свою скаргу він розмістив на своїй сторінці в соціальній мережі Facebook.

Так, за його словами, на телефон прийшло нагадування про продовження пакету послуг, в якому вказувалася точна сума для оплати. Чоловік поповнив рахунок, проте сума залишилася незмінною.

Vodafone, фото: mediasat.info
Vodafone, фото: mediasat.info

"Я поповнив номер близько 12 ночі. В 0:02 прийшла смс, що рахунок поповнено. Перевіряю стан рахунку - на рахунку рівно та сума, що повинна знятись за тариф. Сьогодні в 11:34 приходить смс, що надано денний пакет послуг за 7грн на добу, а для включення тарифу я повинен мати на рахунку певну суму та ввести певну комбінацію для активації тарифу", - розповів клієнт.

Потім чоловік вирішив звернутися до оператора, який почав йому розповідати про незрозумілу комбінацію, яку йому потрібно було ввести, але в смс про це не вказувалося. Після скандалу з'ясувалося, що клієнту не вистачило однієї копійки для активації, однак після втручання оператора – залишилося на рахунку ще 2 копійки.

Популярні новини зараз
Слідом за "Київстар", вже Vodafone піднімає тарифи: у скільки обійдуться розмови та інтернет Важливі зміни у субсидіях на 2025 рік Гороскоп на 13 грудня: як провести останню "нещасливу" п'ятницю року Абоненти Vodafone залишаться без зв'язку: кому потрібно терміново замінити SIM-картку
Показати ще

"Дзвоню оператору. По перше таке враження, що оператор сидить десь на вулиці та вітер задуває половину слів. По друге оператор ввічливо відповів, що все вірно, бо я після поповнення рахунку не ввів потрібну комбінацію для активації тарифу. Скріншот того, що ніякого нагадування про введення певної комбінації не було, додаю", - написав він.

В результаті, чоловіка це дуже зачепило, і він вирішив відмовитися від Vodafone та порадив іншим зробити так само.

"Це останній місяць, коли я користуюсь послугами Водафон Україна! Тим більше, що взагалі ними користувався, як резервним каналом зв'язку та інтернету. Якщо ви користувач Водафон Україна та не хочете, аби вас обдурювали та знімали гроші невідомо за що, то переходьте з Водафон Україна на любого іншого оператора!" - уклав клієнт.

Скарга клієнта, скріншот Facebook

Обов'язково підпишись на наш канал у Viber, аби не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, що Київстар перерахував тарифи під час карантину.

Як повідомляв портал "Знай.ua", 1 травня мобільний оператор Vodafone повідомив про підвищення тарифів на зв'язок в Україні.

Також "Знай.ua" писав, що Lifecell запропонував абонентам нову послугу, яка дозволить зайти в Інтернет з будь-карти.